Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg ble litt skeptisk jeg og. han vil se på at jeg sover... :ermm:

9034065[/snapback]

SO: The home of strange and dysfunctional people - Where noone is normal, and everyone is someone else than they appear to be. Soon on television.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
SO: The home of strange and dysfunctional people - Where noone is normal, and everyone is someone else than they appear to be. Soon on television.

9034083[/snapback]

:!:

Men nå legger man seg. Får kanskje besøk av Budny i dag :) Natta SO *klem til de som vil ha* :wee:

Skrevet
Men nå legger man seg. Får kanskje besøk av Budny i dag :) Natta SO *klem til de som vil ha* :wee:

9034089[/snapback]

Det kunne vært spennende å ha på cam...
Skrevet (endret)
Det kunne vært spennende å ha på cam...

9034094[/snapback]

Tviler :p Og hvorfor vil du se det på cam egentlig? :ermm:

EDIT: @ Binko, du får se, hvis pusur fikser det på stream ett eller annet sted :p

Endret av mrbjoern
Skrevet
Tviler :p Og hvorfor vil du se det på cam egentlig? :ermm:

9034103[/snapback]

Jeg vil helst slippe å se det. Men det hadde utvilsomt vært spennende/interessant å ha et opptak av. Så kunne man selge det til andre SO-tøser til en ublu pris...
Skrevet
Nå har jeg snart komplett Zeppelinsamling  :mrgreen:

9034024[/snapback]

Men, knotten, hvor mye har du på vinyl?

*flire*

9034099[/snapback]

Er du egentlig helt sikker på at du vil vite det?

Skrevet
@ Aalton: Er det gøy å konstant overvåke 11 kåte, trøtte fjortisser kl. ti på halv tre en mandagsmorgen?

9034136[/snapback]

Jeg bare sitter og ser innom av og til jeg..

Jeg ser på fotball klipp.. som dette:

[Youtube]lsO6D1rwrKc

Skrevet (endret)

9034130[/snapback]

Om jeg ikke slår deg på antall LedZep plater, så slår jeg deg hvertfall på antall plater totalt. Håper jeg virkelig. Ellers så bruker jeg neste uke på å slå deg.

Bring it on

Endret av DemonFudge
Skrevet

Etter å ha puttet alt av vekter jeg har på stanga vet jeg at jeg klarer minst 15kg+20kg stang i benk :!:

*må melde seg inn ved treningsstudio*

Skrevet

9034130[/snapback]

Om jeg ikke slår deg på antall LedZep plater, så slår jeg deg hvertfall på antall plater totalt. Håper jeg virkelig. Ellers så bruker jeg neste uke på å slå deg.

Bring it on

9034143[/snapback]

Er nok cd'er det går i her, så ja, du vinner nok :) Var det ikke du som fikk 2000 lp'er eller noe? Kanskje jeg blander.

Skrevet

Har mest cder av LedZep jeg og. Var nesten 2000 lp'er ja, men jeg gav bort 400 av dem.

Kjøper for det meste cder nå for tiden tho, men jeg skal nok begynne å kjøpe inn vinyl snart ja.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...