Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg solgte "sprit" til fjortisser en gang, tok litt sprit, litt vann, litt spylervæske og litt vodka essens, gøy å se de drikke litt og så spy litt, drikke litt og så spy litt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg solgte "sprit" til fjortisser en gang, tok litt sprit, litt vann, litt spylervæske og litt vodka essens, gøy å se de drikke litt og så spy litt, drikke litt og så spy litt :D

8968492[/snapback]

Er ikke det farlig? :hmm: Endret av NgZ
Skrevet
Er ikke det farlig? :hmm:

8968519[/snapback]

Neh, var jo ikke mye spylervæske, men nok til å framkalle brekninger, de kom ihvertfall helga etterpå å spurte om de kunne kjøpe mer :p

Skrevet (endret)

Hvis de allerede er brisne når de kommer på døra, prøv og gi de vann på ei spritflaske :), det kalles og være phsykisk full (eller noe sånnt), og det funker faktisk :D

EDIT:

Fet kåk Mushi :wee:, trur jeg veit hvor det er :ph34r:

Endret av WheelMan_92
Skrevet
Her er huset mitt :) Er det laveste.

8968551[/snapback]

Hva er det greia over garasjeporten?

Skilt? Plate til basketball?

Mulig de er pro i garasjesalg..

Skrevet (endret)
EDIT:

Fet kåk Mushi :wee:, trur jeg veit hvor det er :ph34r:

8968555[/snapback]

Hvor er det da? :p

Ser ikke ut i 1. etg, men får kjøkken og bad til innkjøpspris av svigerfar :) 2. etg er lys med mørke bærebjelker, skråtak og takvinduer :cool:

LOOM: det så ut som det hadde vært en basketballkurv der. Sikkert polakkene som har kjibba den.

EDIT: huset er forresten like bredt som garagen lol :!:

Endret av mushi
Skrevet
Jeg har på meg TO festivalbånd. Et rødt et som betyr at jeg har ukespass, og et gult et som.. erh. betyr at jeg er over atten. :p

8968578[/snapback]

Er du over 18? :ph34r:

Skrevet

Om du hadde tatt bryet med å sjekke profilen hadde du sett at jeg er født i 1990, altså jeg er maks 17. Og så sier jeg at jeg ikke har hatt bursdag enda..

Skrevet
Om du hadde tatt bryet med å sjekke profilen hadde du sett at jeg er født i 1990, altså jeg er maks 17. Og så sier jeg at jeg ikke har hatt bursdag enda..

8968603[/snapback]

Så da er du 19?

Skrevet

8968603[/snapback]

Så da er du 19?

8968606[/snapback]

[femistemme] Eh.. Helloo-oo? Altså.. liksom.. det er jo 2007 nå.. og hun er jo født i 1990.. da må du dele 2007 på 1990.. hun er da 1,0085427135678391959798994974874 år gammel.. da-ah?![/femistemme]

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...