Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uhm. Alle andre har mistet nett. Men ikke jeg. Jeg finner det litt.. Skremmende. Oo

7498226[/snapback]

wlan?

jeg ble akkurat vekt etter et kvarters søvn på skolen. må slutte å skrive *sover* i msn-nicket når jeg har læreren på msn :wee:

Skrevet

I dag skal faen meg sjefen min få svi (kassasjefen). Jeg jobber deltid, men jobber like mye som fulltid folk! Nå vil hun heller ikke gi meg fri i romjula! Brenn :cry:

Skrevet

Iceman™, Den store P: Jeg har nye roboter med TEN POUNDS med ammo og de er TURBO FAST.

Dere har like stor sannsynlighet for å lykkes, som en snøball har i helvette. (før det fryser over)

Herregud jeg er så trøtt at jeg vil DØ. Det var nifst. Jeg satt å tenkte på måter å drepe meg selv idag morrest, slik at jeg kunne unngå å stå opp. :love:

Skrevet
Iceman™, Den store P: Jeg har nye roboter med TEN POUNDS med ammo og de er TURBO FAST.

Dere har like stor sannsynlighet for å lykkes, som en snøball har i helvette. (før det fryser over)

7498288[/snapback]

Men... helvete har alt fryst... fikk du ikke med deg at faen sjøl hadde et lite uhell med en veeeeeeeeeldig stor beholder som inneholdt flytende nitrogen?

Skrevet

Iceman™: IKKE! IKKE :cry: IKKE GÅ DER!

Trodde vi var ferdige med dette.

Du husker vel ikke også at faen selv brukte en TURBO-JETPACK og smelta all den vemmelige isen? hæhæhæ?

Skrevet
Ah, juleferien min er herved dedikert til innflytting i min nye leilighet

Noen som vil komme på innflyttingsfest?

7498289[/snapback]

PAAAAAAARTY!!

7498297[/snapback]

Jeg bringer danseband :fun:

Skrevet
Iceman™: IKKE! IKKE :cry: IKKE GÅ DER!

Trodde vi var ferdige med dette.

Du husker vel ikke også at faen selv brukte en TURBO-JETPACK og smelta all den vemmelige isen? hæhæhæ?

7498296[/snapback]

Nei, det husker jeg ikke, tror faktisk at det bare er du som husker det :)

Skrevet
Nei, det husker jeg ikke, tror faktisk at det bare er du som husker det  :)

7498304[/snapback]

Så det betydde ei noe for deg? INGENTING? Din kalde, KALDE mann.

*hikst*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...