Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Om det påvirker skolemijøet og læremiljøet til eleven, så ville det være feil av dem å ikke gripe inn. Da er det jo greit at skolen prøver å rette opp i saken, før høyere makter (Politi, ppt o.l.) blir innkalt til saken.

7484620[/snapback]

Blir som å mobbe en forumbruker utenom forumet (altså fysisk eller via msn) og dermed få warn/ban av moderatorer på selve forumet.

Endret av ;P
Skrevet

Vi kom til å "hacke" oss inn på mailen til ei jente på barneskolen. Gjorde ikke spess mye tull med den, men det ble tatt opp på skolen av lærerne. ikke bra.

Skrevet

Det er jo ikke akkurat utvisning da, de sier han ikke får komme på skolen på 3 dager, hadde han gått på VGS og blitt utvist hadde det blitt verre.

Men uansett, jeg tror dette var en enstøing som ikke hadde spesielt mange venner?

Skrevet
Blir som å mobbe en forumbruker utenom forumet (altså fysisk eller via msn) og dermed få warn/ban av moderatorer.

7484739[/snapback]

Langt ifra. Det er stor forskjell på forummiljøet og skolemiljøet.

Man kan gå å føle seg konstant truet og være redd for fysisk vold i et skolemiljø. Tviler på at jeg gidder å reise til horten for å banke deg, uansett hvor sinna jeg var på det, for eksempel.

Skrevet
Blir som å mobbe en forumbruker utenom forumet (altså fysisk eller via msn) og dermed få warn/ban av moderatorer.

7484739[/snapback]

Man kan gå å føle seg konstant truet og være redd for fysisk vold i et skolemiljø. Tviler på at jeg gidder å reise til horten for å banke deg, uansett hvor sinna jeg var på det, for eksempel.

7484754[/snapback]

Neppe, du hadde ikke banket en 14 år gammel jente engang! :(

Skrevet

7484754[/snapback]

Ja, men han fyren som lagde siden gjorde det vel hjemme på fritida? Han satt ikke på skolen og gjorde det.

Men da får jeg se om jeg skal prøve å få start på pc'n (er på laptopen nå), stikke til butikken eller ta meg en dusj. :ermm:

Skrevet
Dessuten spøkte jeg. han hadde sikkert banka meg med en hånd på ryggen.. Jeg skal ut å drikke øl nå. Snakkes folkens!

7484802[/snapback]

Drikk med måte!

Skrevet

Hehe, nå driver jeg også med mobbing.. Sender en redigering video av en gutt som "strippet" da han var drita.. *sende til alle, og le ondt*

PS: Har djuice nonstop, gratis MMS

Skrevet
Ja, men han fyren som lagde siden gjorde det vel hjemme på fritida? Han satt ikke på skolen og gjorde det.

Men da får jeg se om jeg skal prøve å få start på pc'n (er på laptopen nå), stikke til butikken eller ta meg en dusj. :ermm:

7484816[/snapback]

Har har du virkelig missforstått. Skolemiljø, blir også påvirket på fritiden. Det anngår skolen og elevene, da mange elever vil føle seg hånet og uthengt. Ergo så påvirker det både skole- og læremiljø.

Skrevet
Hehe, nå driver jeg også med mobbing.. Sender en redigering video av en gutt som "strippet" da han var drita.. *sende til alle, og le ondt*

PS: Har djuice nonstop, gratis MMS

7484840[/snapback]

Stakkars idiot(:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...