Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvettes forbanna møkka buss system. Bussen er jo så sen at 19.28 bussen kommer 19.45 og nesten buss skal gå 19,48. Herregud!

Dette er jo helt idiotisk forbanna helvettes kjedelig å vente på bussen hele tiden! Faen :wallbash::realmad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy faen! Avslørte lillesøsteren min i det hun skulle til å legge ut min personlige info til gud og hvermann på biip.no o.O Hun snoket på rommet mitt, og fant diverse info i skolekatalogen.. wtf?

Skrevet (endret)
Hvor ble det av Skarstad?

8693469[/snapback]

Det tok bare noen få minutter å få alle over på min side, og som sagt, enighet er kjedelig.

Red.: Ey, automatisk advarselsredusering, jo!

Endret av Skarstad
Gjest Yoshi
Skrevet
Lukter jeg gratis tyggis, ;P?

8693825[/snapback]

lukter de bedre enn de som koster noe?

8693863[/snapback]

Lukter jeg moroklump? :hmm:

Gjest Yoshi
Skrevet
Fy faen! Avslørte lillesøsteren min i det hun skulle til å legge ut min personlige info til gud og hvermann på biip.no o.O Hun snoket på rommet mitt, og fant diverse info i skolekatalogen.. wtf?

8693906[/snapback]

Åhuff, vil jo ikke risikere å bli latterliggjort av kultureliten på biip.no. ;)

Skrevet

Da har jeg funnet veien til tyggisautomatene. Kjøreruten starter ved jernbanestasjonen.

Kjørerute

Når du er ved inngangen skal det være mulig å se to tyggisautomater. Det er den uten lokk foran som virket. Akkurat nå er det den som står nærmest spilleautomatene. :p

Gjest Yoshi
Skrevet
Lukter jeg moroklump? :hmm:

8693934[/snapback]

hva lukter en slik en da?

:tease:

8693950[/snapback]

Vet ikke helt, men det lukter litt som.... en slags.. pai? :hmm:

Skrevet

8693906[/snapback]

Åhuff, vil jo ikke risikere å bli latterliggjort av kultureliten på biip.no. ;)

8693957[/snapback]

Altså, bare navn, adresse, skole, klasse osv, ikkje sånne flaue ting. Men ille nok. Drittunge altså! :mad:

Skrevet
Altså, bare navn, adresse, skole, klasse osv, ikkje sånne flaue ting. Men ille nok. Drittunge altså! :mad:

8693977[/snapback]

Hvorfor skulle du bry deg om at folk vet hvor du bor?

Gjest Yoshi
Skrevet

8693977[/snapback]

Jaja, er jo ille nok det. Kan jo risikere at noen setter deg opp som abonnement på et eller annet nyhetsbrev. :p

da kan det muligens stemme det ja :)

...Yey, la oss spise. :wee:

Skrevet (endret)

8693977[/snapback]

Hvorfor skulle du bry deg om at folk vet hvor du bor?

8694005[/snapback]

Et ord: Bundy...

:p

Men uannsett, har liten lyst til å la den infoen ligge helt åpenlyst på nettet. Kan nok finnes uannsett, men likevel...

Du mener sikkert at eg har dårlige argumenter :ermm:

EDIT: Vegard_, rare greier, assosierer navnet ditt med en eller annen spammer :hmm: *slå seg selv i hodet med noe hardt*

Endret av Pusur1993
Skrevet (endret)

8693977[/snapback]

Jaja, er jo ille nok det. Kan jo risikere at noen setter deg opp som abonnement på et eller annet nyhetsbrev. :p

8694019[/snapback]

Hva med menn med øks? :p

Endret av ;P
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...