Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja. Hadde nektet hvis det var regn. Da hadde jeg gått på rommet i stedet. (Mamma hater at jeg røyker på rommet. Støvallergi)

8671909[/snapback]

Slik er det..

Skrevet

Jeg kjeder meg, folkens.

sitter og poster på hoveforumet.. Det sier litt om hvor mye jeg kjeder meg, for alle artistene er jo blitt valgt ut allerede :p

Skrevet
Spilt gjennom drømmefall, ingen er hjemme, og ikke noe særlig å spille. What to do? :hm:

8672070[/snapback]

Det var det jeg skulle spille gjennom ja. Takk for påminnelsen. (Kommet til et sted der jeg skal unngå troll i huler).

Skrevet

Herre.

Jeg er ødelagt for livet.

Står en Grandiosa-Hummer (gul Hummer med Grandiosa-merker og bilder av pizzaer på) utenfor Rema og deler ut Full Pakke-pizzaen, t-skjorter om du danser dansen og med en feit boombox og dundrer ut den forjævlige sangen.

Burde ikke vært lov :thumbdown:

Skrevet
Herre.

Jeg er ødelagt for livet.

Står en Grandiosa-Hummer (gul Hummer med Grandiosa-merker og bilder av pizzaer på) utenfor Rema og deler ut Full Pakke-pizzaen, t-skjorter om du danser dansen og med en feit boombox og dundrer ut den forjævlige sangen.

Burde ikke vært lov :thumbdown:

8672104[/snapback]

serriøst, jeg hadde blitt skikkelig deppa jeg...

Skrevet
Har ikke smakt den, det ser ut som at noen har spist den allerede, kastet det opp igjen på en pizzabunn, og så runket utover den :)

8672210[/snapback]

Nam, nam. Høres godt ut! :dribble:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...