Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og så har vi deres etter-helg prat...

"Jeg ble så full at jeg ikke usker en dritt fra lørdag, men jeg har vondt i kuken og ræva. Hva skjedde?"

Tullinger...

8595812[/snapback]

homsesex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis man er så heldig å være på fest/nach med slike, så legger man dem naken i senga til en annen fyr og gleder seg til morgenen etter.:D

8595869[/snapback]

Ikke glem å helle melk eller noe hvitt på senga da :D

Skrevet
Skarstad: Er du fra Brønnøysund?

8595890[/snapback]

Jeg bor der for å gå på skole, men jeg kommer ifra Skarstad (ja, jeg antar at alle i hele verden vet akkurat hvor det er).

Skrevet
Jeg bor der for å gå på skole, men jeg kommer ifra Skarstad (ja, jeg antar at alle i hele verden vet akkurat hvor det er).

8595897[/snapback]

Ballangen? Så morsomt, da. :)

Skrevet
Ballangen? Så morsomt, da.  :)

8595902[/snapback]

Neeeeeeeei!

8595915[/snapback]

:!: Du er morsom, jo.

Anyway. Brønnøysund er en fin by, fant jeg ut da vi var på turné der. BMK-brakka ftw! :w00t:

Skrevet
Ikke glem å helle melk eller noe hvitt på senga da :D

8595896[/snapback]

"Jeg var på fest i helga, og nå har jeg vondt i kuken, ræva og jeg hadde noe hvit kødd i trynet når jeg våkna dagen etter. Kult lizm?"

Skrevet

Altså, nei, som i nei, jeg kommer ikke ifra Ballangen.

:!: Du er morsom, jo.

Anyway. Brønnøysund er en fin by, fant jeg ut da vi var på turné der. BMK-brakka ftw!  :w00t:

8595920[/snapback]

Sant nok.

Skrevet
Altså, nei, som i nei, jeg kommer ikke ifra Ballangen.

8595952[/snapback]

Skjønte det ;)

Sant nok.

8595952[/snapback]

Jeg lurte egentlig bare på om vi har noen felles bekjente, men dette er nok ikke plassen å ta det opp. :)

Skrevet (endret)
Hm, i kveld står det mellom SW Episode II, The Man with the Golden Gun og The Gods Must Be Crazy I og II, hvilke(n) film(er) bør jeg få med meg?

8596039[/snapback]

The Gods Must Be Crazy I og II inneholder mye bra humor (var i alle fall deg jeg syntes i min barndom), se dem du.

redigert: gikk ikke disse i morges?

Endret av Zlatzman
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...