Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kreft er veldig ille, ja. Hvis noen husker det, var jeg i begravelse på tirsdag, hun døde av kreft. Jeg hadde også en bestemor som døde av kreft, så jeg synes ikke det er så snilt å gjøre narr av folk som forteller om kreft i familie/nære venner.

 

Uansett. Det ble pitabrød til mat nå, så blir'e sikkert noe mer når jeg stikker i butikken om en halvtimes tid :)

Lenke til kommentar

Nei, nei nei. :cry:

 

Jeg så en gigantisk muffin på Rema 1000 nettop, gledet meg så mye til å spise den. Den var helt enorm, og hadde svært mye glasur på seg. Med en gang jeg kom til skrivebordet nå mistet jeg den på det støvete gulvet mitt med glasuren først. Jeg trenger sympati.

Lenke til kommentar
Nei, nei nei.  :cry:

 

Jeg så en gigantisk muffin på Rema 1000 nettop, gledet meg så mye til å spise den. Den var helt enorm, og hadde svært mye glasur på seg. Med en gang jeg kom til skrivebordet nå mistet jeg den på det støvete gulvet mitt med glasuren først. Jeg trenger sympati.

8589851[/snapback]

 

Med mindre du har sars på gulvet smaker den like godt.

Lenke til kommentar
Nei, nei nei.  :cry:

 

Jeg så en gigantisk muffin på Rema 1000 nettop, gledet meg så mye til å spise den. Den var helt enorm, og hadde svært mye glasur på seg. Med en gang jeg kom til skrivebordet nå mistet jeg den på det støvete gulvet mitt med glasuren først. Jeg trenger sympati.

8589851[/snapback]

 

Stakkars. Jeg kondolerer. Jeg skulle ønske jeg hadde noe søtt å spise...har bare en Rainbow sjokolade og den smaker dritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...