Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dig og ha erstattet skrivesaker med hver vår laptop men det kan utolig nok bli litt slitsomt i blandt.

De gode er at jeg kan sitte på diskusjon.no i timen og spille i friminuttene. :dribble:

Skrevet
Det er dig og ha erstattet skrivesaker med hver vår laptop men det kan utolig nok bli litt slitsomt i blandt.

De gode er at jeg kan sitte på diskusjon.no i timen og spille i friminuttene. :dribble:

8466667[/snapback]

Ja, vitnemålet ditt tjener nok stort på det også.

Skrevet
God morgen, forumhorer :D

8466659[/snapback]

Til deg og "O store allmektige intimvask" :)

Hellemyr:

Det er det programmet de bruker internt på nettet, men oppgaver og slikt aktiveres etterhvert etc etc..

*trøtt*

Skrevet
Er så lei mamma. Kjefter på meg med en gang jeg står opp og sier "skulle ikke du på sykehuset i dag?" Jeg må da få stå opp ffs!

8466643[/snapback]

Bwahaha, mamma er bare en person jeg må ringe et par ggr i mnd :)

Skrevet
Er så lei mamma. Kjefter på meg med en gang jeg står opp og sier "skulle ikke du på sykehuset i dag?" Jeg må da få stå opp ffs!

8466643[/snapback]

Bwahaha, mamma er bare en person jeg må ringe et par ggr i mnd :)

8466683[/snapback]

Du er heldig..

Skrevet

8466667[/snapback]

Ja, vitnemålet ditt tjener nok stort på det også.

8466669[/snapback]

Jeg i motsetning til noen andre jeg ser på nå har kontroll over PC bruken og har ikke noen problem med og følge med.

Litt morgengretten eller? :p

;)

Skrevet
Nå begynner jeg å gå lei av de elevene som er syke de dagene jeg skal ha spesialundervisning med dem.. De gjør jo så jeg må sette meg på datarommet og ikke gjøre noen ting hele dagen... :no:

8466746[/snapback]

Ah, god morgen, Jesper. Lunsj nå. Snx! :p

Skrevet

Jeg fikk brannkopper på foten i helga (au ja), så jeg ble sykemeldt ut uka..skal ikke på jobb før neste onsdag..fint med en uke fri når man ikke er kjempesyk, bare litt vondt i foten.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...