Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva har skjedd? jeg får opp sånn: posts in this topic... er dette noe nytt? elller har jeg gjort noe?  :no:

8454419[/snapback]

Du har vært bort knappen for trådet visning. Se øverst i tråden så står det: "Trådet - standard - linjær". Trykk på standard så blir det normalt igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du har vært bort knappen for trådet visning. Se øverst i tråden så står det: "Trådet - standard - linjær". Trykk på standard så blir det normalt igjen :)

8454463[/snapback]

Woohhh... takk og pris :love: holdt på å bli gal :ohmy:

Skrevet
Key'o key! Men vi hater fortsatt Hotel Cæsar!?

8454082[/snapback]

Ja men på samme tid så elsker vi det :love:

8454089[/snapback]

Det som er det morsomme er når hu dama med svuls får blackout..hu ser jo helt sjuk ut da :!:

Skrevet (endret)

Har en plast sje som fulgte med en furby til søstra mi, tror du bundy holder munn om man stikker den inn i munnen hansin?

Endret av Hellemyr
Skrevet
Har en plast sje som fulgte med en furby til søstra mi, tror du bundy holder munn om man stikker den inn i munnen hansin?

8454561[/snapback]

det er ivartfall verdt ett forsøk :p

Skrevet
Snøkaninen er tilbake og ja.. :p

EDIT; kanin? Hei og hå. Jeg må være trøtt :p

8454540[/snapback]

Virker som jeg er velkommen ja ;) Vært lite aktivitet...ferie og tentamen og masse annet skoledritt...gleder meg til å bli ferdig ass :)

Skrevet
Virker som jeg er velkommen ja ;) Vært lite aktivitet...ferie og tentamen og masse annet skoledritt...gleder meg til å bli ferdig ass :)

8454599[/snapback]

Støtter de fra Asker :)

Skrevet

8454561[/snapback]

Haha, det hjelper ikke *lage pipelyder ekstra høyt*

Skrevet

8454561[/snapback]

Haha, det hjelper ikke *lage pipelyder ekstra høyt*

8454626[/snapback]

*slå bundy i hodet med en hammer*

DET funker i hvertfall på vekkerklokka :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...