Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å faen, trodde du var utenbys!

Sorry baby! Du vet jeg elsker deg! Jeg var full! Du vet åssen det er! kan du tilgi meg?

7437575[/snapback]

Jeg skal, under tvil, gå med på den håpløse forklaringen din, men du kan regne med å tilbringe et par dager i "kammeret" nå!

Skrevet
Å faen, trodde du var utenbys!

Sorry baby! Du vet jeg elsker deg! Jeg var full! Du vet åssen det er! kan du tilgi meg?

7437575[/snapback]

Meg da...har du helt glemt alle de fine stundene mi hadde sammen i bilen din? :(

Skrevet
Meg da...har du helt glemt alle de fine stundene mi hadde sammen i bilen din? :(

7437595[/snapback]

Tss, du er ingenting i forhold til aslak! Og iceman da, men det med aslak er lenge siden!! Det var før vår tid! Hazard å! Lenge før deg, men de er ikke halvparten så bra som pusen minsin :love:

Skrevet
Hahaha! Men jeg vil ha pengene da! :(

7437597[/snapback]

Ikke hør du horer mere for meg! :mad:

7437607[/snapback]

Jamen, så slipper jeg å løpe med tomflasker hele tiden :D

Skrevet
Aslak?

Du har en del å forklare, men først må du knuse Arinomis hjerte!

7437609[/snapback]

Jeg snakket til deg..

7437618[/snapback]

Beklager gutten min, jeg driver ikke med yngre gutter/jenter, dessuten hater jeg deg for at P var utro med deg!

Skrevet
Beklager gutten min, jeg driver ikke med yngre gutter/jenter, dessuten hater jeg deg for at P var utro med deg!

7437634[/snapback]

Han bare brukte meg! Jeg kom meg ikke vekk, han tvang seg på meg! jeg føler meg så skitten!

Skrevet
Tss, du er ingenting i forhold til aslak! Og iceman da, men det med aslak er lenge siden!! Det var før vår tid! Hazard å! Lenge før deg, men de er ikke halvparten så bra som pusen minsin :love:

7437604[/snapback]

E det fordi Aslak e så hårete hæ! Liker du å stryke pelsen hans? :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...