Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
haha, 4dobbel?

klarte dobbel ista jeg og når jeg fikk sånn feilmelding og prøvde igjen

7437086[/snapback]

Hehe jeg er jævla flink da :p var i banken istad, ville ha lån...men de som jeg skulle snakke med hadde lunch...

Skrevet
Hehe jeg er jævla flink da :p var i banken istad, ville ha lån...men de som jeg skulle snakke med hadde lunch...

7437103[/snapback]

Hvem faen vil gi deg lån? :p

Eplefe: fikk du tak i TLZ?

Skrevet

Det gjorde jeg. XD

De var i Haugeund fortsatt, og kom hjem en del senere enn de hadde ventet. Orket såvidt å snakke med ham, jeg hadde drukket hostesaft med morfin i.

Skrevet
Hvem faen vil gi deg lån? :p

7437117[/snapback]

Banken håper jeg, vis ikke må jeg spørra pappa, som egentlig hadde vært mye bedre, men han vil at jeg skal ta opp lån sånn at jeg "lærer om livet" men så sa han at han sikkert kunne sponse meg med noen tusen hehe

Skrevet

My foot hurts :(

Så da er det bare å vrenge opp Neil Young og smøre inn foten med ibux gel og glede seg til helga.

Kan bli interessant dette, med denne søte nerdina og alt... :)

Skrevet
Prøv, ellers kjøper jeg en til deg neste gang jeg ser deg.

7437077[/snapback]

Hvilken trussel! :wow:

Etter kontoen å dømme, tror jeg vi går på Espenjakt i kantina en dag.

Skrevet
Det gjorde jeg. XD

De var i Haugeund fortsatt, og kom hjem en del senere enn de hadde ventet. Orket såvidt å snakke med ham, jeg hadde drukket hostesaft med morfin i.

7437133[/snapback]

cosylan?

Skrevet

Eksamen i matte i dag. Jeg rakk ikke svare på tre spørsmål, har jeg 7 feil til sammen klarer jeg det akkurat. 8 er stryk uten slingringsmonn. Altså jeg har råd til 4 feil, jeg veit jeg hadde én. Dette ser ikke bra ut. :dontgetit:

Skrevet
Eksamen i matte i dag. Jeg rakk ikke svare på tre spørsmål, har jeg 7 feil til sammen klarer jeg det akkurat. 8 er stryk uten slingringsmonn. Altså jeg har råd til 4 feil, jeg veit jeg hadde én. Dette ser ikke bra ut.  :dontgetit:

7437156[/snapback]

Joda matti. Du klarer dette glatt :thumbup:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...