Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Skulle bare til oslo og levere en katt, kom hjem nå.

Greide å bruke en time på å finne dit vi skulle, og en time til å finne e18 :p

Vi kom til sverige og gikk tom for bensin langs E6, og måtte gå 45 min i regnet for å hente bensin, og missa båten hjem. Altså ble det ingen sprit og vi må til sverige senere i uka også :wee:

Skrevet

Mompen: Han tørr å statse, har holdt på en god del år og er ikke redd for å brekke et bein eller tre.

--------

"Leieboeren" min har nå flytta ut. Han skulle bo her et par uker, og den endte opp med at han bodde her i 3 mnd. Han tok desverre med seg den 42" plasma tv'n sin. Savner den allerede :(

Skrevet (endret)

Har ikke sprit. Har ikke øl. Får ikke til å søke inn kanaler på den andre TV'n fordi jeg er så jævla dum.

Har 10 pk med tobakk og en rull med skruff sterk da.

Endret av mushi
Skrevet (endret)

Lagringen kliket nettop i Splinter Cell, så jeg plutselig ikke hadde fått godkjent to del-mål jeg hadde klart. :cry: Mistet en våpenoppgradering. :(

Noen som har gode tips til 24-timers hjemmeeksamen i morgen? Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal legge opp sovingen... Den varer fra 15:00 til 15:00.

Mushi: slå tv'en. :p Det er en sikker vinner.

Endret av NgZ
Skrevet

Er så irritert og sinna nå og hele verden er i mot meg. Ikke faen om jeg gidder å få levert strømen så den blir betalt, trene og dra på postkontoret i mårra. Skal sitte oppe i hele natt og være sinna.

Skrevet
Er så irritert og sinna nå og hele verden er i mot meg. Ikke faen om jeg gidder å få levert strømen så den blir betalt, trene og dra på postkontoret i mårra. Skal sitte oppe i hele natt og være sinna.

7427033[/snapback]

:thumbup:

Funker alltid for meg. Eller ikke. :)

Skrevet

Hva faen skal jeg gjøre da? Har ikke lyst til å gjøre noenting. Og hvertfall ikke legge meg. Typen er sinna på meg også fordi jeg er så sinna at jeg ikke skjønner TV'n. Han gikk å la seg. Jeg er så sinna at jeg gir faen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...