Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vurderte tilogmed å kjøpe LP'en for å ha hengende på veggen

8033293[/snapback]

Ingen dum idè.

Jeg må få ordnet meg noe veggpryd å ha hjemme i kåken snart.

Jeg har mistet alle plakatene mine, fatter ikke hvor jeg har gjort av de :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8033293[/snapback]

Ingen dum idè.

8033325[/snapback]

Jeg har ikke platespiller så jeg TRENGER ikke LP'en men det er jævlig bra veggpryd...

np: nirvana - on a plain

Skrevet

8033293[/snapback]

Ingen dum idè.

8033325[/snapback]

Du får rasterbate noe greier. Om du har tilgang på skriver da.

np: The Beatles - I Am The Walrus

Skrevet

Nå har jeg spurt i tatto/piercing-tråden, men jeg har ikke fått noe svar og det haster litt...

På onsdag skal jeg til Oslo en tur, og jeg har tenkt å kjøpe meg en piercing... men jeg har ikke peiling på hvor jeg får kjøpt det...

Unnskyld kjære moder :innocent:

Skrevet
desverre så hater jeg Metallica. Im soz :(

8032924[/snapback]

Vel, jeg skjønner deg godt sånn egentlig.

"Thank you for smoking" er genial ^^

8032945[/snapback]

Metallica tråkka meg på tærne i det de stengte Napster. Og jeg liker generelt ikke holdninga dems. Musikk kan være nice til tider, og kun noe av det.

Og når det gjelder filmen: jævlig bra film imo.

Skrevet
den svir. sjekk finn.no i morra eller noe.  min ligger i hylla allerede :)

8033377[/snapback]

Forsov meg til Stonessalget og glemmer helt av denne. Typisk. Men men, sett de før. Ikke noe nyskapende denne gangen antar jeg :p

Skrevet

8033372[/snapback]

Har tenkt på det ei stund ja. Dog er litt usikker på hva man skal henge opp egentlig.
Skrevet

8033372[/snapback]

Har tenkt på det ei stund ja. Dog er litt usikker på hva man skal henge opp egentlig.

8033414[/snapback]

Vanskelig å si. Selv har jeg hengt opp en stor (7x5-ark) Kill Bill-plakat. Funker greit nok, men er litt lite kontraster på den.
Skrevet

8033372[/snapback]

8033414[/snapback]

Ingenting er mer passende, en ett gedigent raster bilde av deg selv.

Skrevet
den svir. sjekk finn.no i morra eller noe.  min ligger i hylla allerede :)

8033377[/snapback]

Forsov meg til Stonessalget og glemmer helt av denne. Typisk. Men men, sett de før. Ikke noe nyskapende denne gangen antar jeg :p

8033403[/snapback]

for første gang skal de spille ute i Norge, på Valle hovin. blir nok litt mer liv der med 35 000+ , enn i Spektrum.

Skrevet
for første gang skal de spille ute i Norge, på Valle hovin. blir nok litt mer liv der med 35 000+ , enn i Spektrum.

8033449[/snapback]

Trenger forsåvidt ikke så mye liv da. Hadde vært mer fornøyd med et lite sted og 100-200 stk. , men det er urealistisk med et såpass stort band.

Skrevet

8033449[/snapback]

Trenger forsåvidt ikke så mye liv da. Hadde vært mer fornøyd med et lite sted og 100-200 stk. , men det er urealistisk med et såpass stort band.

8033460[/snapback]

at det er mye liv synes jeg nesten er halve opplevelsen... Maiden i Valhall hadde ikke blitt det samme uten det trøkke det var der... *se for seg Fear of the Dark-allsang med 100 stykk....*

Skrevet

8033449[/snapback]

Jeg så Stones på Valle Hovin. Ikke noe kan toppe det uansett :love:

Skrevet
at det er mye liv synes jeg nesten er halve opplevelsen... Maiden i Valhall hadde ikke blitt det samme uten det trøkke det var der... *se for seg Fear of the Dark-allsang med 100 stykk....*

8033486[/snapback]

100 stykker kan være nok om lokalet er tilstrekkelig lite, i mine øyne.

Skrevet

Hvorfor kan ikke jenter tro på deg når du sier de ser fine ut? Noen er overbevist om at de er lubne uansett hvor fine de er... ARG! blir nesten irritert jeg!

Skrevet (endret)

Noen som vet hva den space jam remixen heter :p Det er noe rnb eller noe, en remix av den theme sangen tror jeg.,. noen som kan gi meg et svar via pm?

Endret av Den store P
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...