Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvis du finner blod på deg har du blitt steina.

7989494[/snapback]

Über :lol:

Natt natt :)

Shikaru: Vel, det driter jeg egentlig i faktisk, så lenge mitt forbruk går ned så er jeg fornøyd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan får man bildet inn i en ramme?

Hvis jeg skal ha bildet:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
One-Sheet_jpg.jpg

Som dere ser er nokså stort med i en tråd om en anmeldese om en film. Hvordan får jeg det mindre? :)

Skrevet
hadde jeg bodd på egenhånd hadde jeg antakeligvis spart en del, siden det nå snart er 2 år siden sist jeg drakk brus/godteri og bla bla bla

7989513[/snapback]

Vel.. bare vent. du bruker nok mye uansett den dagen du flytter ut. You'll se. Cola\godteriinnbesparingen redder ikke utgiftene dine da nei. :tease:

Skrevet
hadde jeg bodd på egenhånd hadde jeg antakeligvis spart en del, siden det nå snart er 2 år siden sist jeg drakk brus/godteri og bla bla bla

7989513[/snapback]

Vel.. bare vent. du bruker nok mye uansett den dagen du flytter ut. You'll se. Cola\godteriinnbesparingen redder ikke utgiftene dine da nei. :tease:

7989531[/snapback]

Jeg har ikke forventninger med å ha mye penger når jeg flytter ut :p

tegnere tjener ikke stort sånn egentlig :p

Skrevet
Hvordan får man bildet inn i en ramme?

Hvis jeg skal ha bildet:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
One-Sheet_jpg.jpg

Som dere ser er nokså stort med i en tråd om en anmeldese om en film. Hvordan får jeg det mindre? :)

7989524[/snapback]

Spørs hvilken ramme du mener.

Du kan lagre bildet og laste det opp så får du det i en mellomstor ramme, eller du kan laste opp på imageshack og få en thumbnail.

Skrevet
Trenger du ikke mer får å få jonas opp sirslask?

7989537[/snapback]

Skal man være stolt eller flau om noen har navnet mitt som kallenavn på pikken sin? :dontgetit:

Skrevet

7989537[/snapback]

Min bror heter Jonas så det hørtes sånn passe feil ut med en gang, når det har gått flere dager skal det ikke mye til, mann :whistle:

Skrevet

7989537[/snapback]

Skal man være stolt eller flau om noen har navnet mitt som kallenavn på pikken sin? :dontgetit:

7989548[/snapback]

Sirslask kaller sin for jonas.

Jeg kaller min for "The Pacemaker"

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...