Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
en par timers ban funker vel den, b-real? ip ban that is :p sånn at hu får "Page cannot be displayed" elns :p

7950392[/snapback]

Vel, det hadde kanskje vært et alternativ med mindre hun logger av snart ;)

Dog, IP-ban er admin only.

Skrevet
Vel, det blir ikke mere spennende når du sitter her å blir distrahert av forumet...:\

7950383[/snapback]

Hmm, sant. Men ett lite "avbrekk" kan da ikke skade :innocent:

Første bud når man gjør matte. Av med dataen!

7950391[/snapback]

Vi gjør alt på pc på skolen min. Tilogmed matte, jeg hater det.

en par timers ban funker vel den, b-real? ip ban that is :p sånn at hu får "Page cannot be displayed" elns :p

7950392[/snapback]

Heh..morsomt. :p

Skrevet (endret)

7950392[/snapback]

Vel, det hadde kanskje vært et alternativ med mindre hun logger av snart ;)

Dog, IP-ban er admin only.

7950413[/snapback]

Ueland er tastetrykk unna xD *kosepåuelandpusen*

Endret av Ueland
Skrevet
b-real: Hvordan går det med colaen? Jeg har oppdaget sukkerfri eplejus, forbanna tasty.

7950407[/snapback]

Jeg drikker vann. Mere forfriskende og jeg trenger ikke den gode smaken. Vann er evig godt nok for meg. Bare så kipt å måtte reise seg for å hente det hver eneste gang, men men. Ellers så går det bare bra.
Skrevet

Jeg misunner deg, Demille.

La oss bare si det slik, den nyeste PCen på skolen har Windows 95. Det er steinalderinstrument for helsikke T_T

Skrevet
b-real: Hvordan går det med colaen? Jeg har oppdaget sukkerfri eplejus, forbanna tasty.

7950407[/snapback]

Jeg drikker vann. Mere forfriskende og jeg trenger ikke den gode smaken. Vann er evig godt nok for meg. Bare så kipt å måtte reise seg for å hente det hver eneste gang, men men. Ellers så går det bare bra.

7950430[/snapback]

Har selv konsumert noen gigaliter med vann de siste dagene, greit med vask to meter unna. Tror det kan gå bra, dette.

Skrevet
All. Har eget matteprogram :roll: Gah, jeg savner gamle dager. Tar så lang tid med matte på pc.

7950495[/snapback]

Oooog, hva heter så det programmer? :roll:

Skrevet
Matte på pc'n? Den var ny, excel regning eller all matten?

7950444[/snapback]

All. Har eget matteprogram :roll: Gah, jeg savner gamle dager. Tar så lang tid med matte på pc.

7950495[/snapback]

Ungdomskolen har jo lærere som såvidt vet hva pc er....

Skrevet (endret)
Ueland er tastetrykk unna xD *kosepåuelandpusen*

7950427[/snapback]

Har du tilgang til pcen hans?:)

7950471[/snapback]

wtf no :p men jeg kan snakke med han ^^ Og om han ikke svarer, kan jeg mase på en som kan mase på han igjen. Dakkals.

Endret av Ueland
Skrevet (endret)

7950407[/snapback]

No shit?

Juice: I jus el. juice m1 (utt jus; gj eng. fra lat.) ren fruktsaft.

Endret av Skarstad
Skrevet

7950430[/snapback]

Mugge, sitron og isbiter?

Skrevet

7950407[/snapback]

No shit?

7950512[/snapback]

Eh...poenget med å CTRL+V fra ordbok er? :ermm:
Skrevet

7950407[/snapback]

No shit?

7950512[/snapback]

Hvis du tror at du kan se i en ordbok hva som selges under navnet "eplejus" så er du naiv, det er ingen mangel på sukker eller tilsetningsstoffer i disse produktene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...