Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå var du slem.

7916829[/snapback]

Haha, nå er det vel du som er slem...Men han skulle jo uansett kutte ut forumet så... :p

7916846[/snapback]

Jeg er vitterlig aldri slem. Ærlig og åpen om hvem jeg kanskje og kanskje ikke setter så mye pris på å lese skvalderet til, men aldri slem
Skrevet
Jepp  :) 

Du bør ha noen rivaler på banen også, ellers tar du alle damene her i huset....  ;)

7916849[/snapback]

Hehe, vel så lenge jeg er her så er ingen trygg..ikke søte små kosegutter en gang :p

Fakta? Jeg snakker av egenerfaring ikke Neppe sine erfaringer...og gjett hva..vi kommer til samme konklusjonen..merkelig.

7916828[/snapback]

Øhm, fakta? Fakter som i væremåte? Lol.

7916850[/snapback]

*gjesp*

Du er kjedelig vet du det?

Skrevet
Jeg er vitterlig aldri slem. Ærlig og åpen om hvem jeg kanskje og kanskje ikke setter så mye pris på å lese skvalderet til, men aldri slem

7916863[/snapback]

Ærlighet er den værste form for ondskap. ;)
Skrevet
Jeg var å trykte på linken i førstepost, men linken funket ikke så je antar at tråden ikke finnes lengere

7916855[/snapback]

Er SO2 som ikke eksistere lengre. Hele threaden ble "borte" i et databasekrasj forumet hadde. Dog, jeg like forsatt å tro at Ueland hadde en finger med i spille som han ikke vil dele med oss andre..vi får nok vite sannheten en dag! BARE PASS DEG! :p
Skrevet
Er SO2 som ikke eksistere lengre. Hele threaden ble "borte" i et databasekrasj forumet hadde. Dog, jeg like forsatt å tro at Ueland hadde en finger med i spille som han ikke vil dele med oss andre..vi får nok vite sannheten en dag! BARE PASS DEG! :p

En Isbjørn vil få frem sannheten!

Skrevet
Busted.

Kan si det samme til deg :)

7916893[/snapback]

Hva? Du tenner på meg?

En litt sær følelse. Samme som Steffy har gitt meg ett par ganger.

Men jeg er svinger ikke den veien. Bare så det er sagt først som sist.

Skrevet
Hva? Du tenner på meg?

Jeg var mere seriøs. Skal du ha et hint?

Jeg tror et møte med en isbjørn får fram ganske så mye.

*Uvitenhet*

Isbjørner er kos :love:

Skrevet
En Isbjørn vil få frem sannheten!

7916899[/snapback]

Tror det må litt sterkere skyts til en isbjørn for å få fram den sannheten ;)

7916905[/snapback]

Først når vi snakker om isbjørner. Hvor ble det egentlig av den som var i lost en stund?..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...