Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fytti rakkern, strømmen var borte i noen få minutter, og du kan tro at da var virkelige gode råd dyre.

Akkurat slik fortonet situasjonen seg for meg:

nopowers0zs.jpg

Endret av Skarstad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, dritbra, Skarstad. :D

Wææ, jeg finner ikke de kuleste skoene i noen butikk i Norge.. Og ingen svarer i Mote- og utseendetråden. :p

Også har jeg en naturfagsprøve å øve til.

Skrevet
Hva trenger du de kuleste skoene for? Det er tross alt bare sko, og jeg tviler paa at folk bryr seg om det.

7798234[/snapback]

Jeg bryr meg. :p

Bare sko? Jeg synes sko sier ganske mye om folk, og jeg syns skoene er ekstremt kule, og føler at jeg _må_ ha dem. :p

Skrevet

Geirs godsaker?

7797575[/snapback]

Jeg tenker alltid TWFA når jeg ser det navnet.

7798298[/snapback]

Jeg har litt problemer med å se for meg ham som frontfigur til et trendy homofilt ustested. :p
Skrevet
Hva trenger du de kuleste skoene for? Det er tross alt bare sko, og jeg tviler paa at folk bryr seg om det.

7798234[/snapback]

Bare sko? Jeg synes sko sier ganske mye om folk, og jeg syns skoene er ekstremt kule, og føler at jeg _må_ ha dem. :p

7798265[/snapback]

Hvem ser paa skoene til andre folk? :dontgetit:

Skrevet

7798234[/snapback]

7798265[/snapback]

Hvem ser paa skoene til andre folk? :dontgetit:

7798377[/snapback]

De intreserte :ermm:

Skrevet

Bare Neppe som ikke forstår at du faktisk ikke linket til Goatse med vilje. Men, ro ned, folkens, dere trenger ikke bli sure på Neppe! Han trenger hjelp, ikke kjeft!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...