Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bundy: Jeg skal dø gammel og feit, og du dør ung, kreftinfisert, stygg, rynkete, ødelagt på innsiden og tynn. :]

7763377[/snapback]

Hmm. Gamle folk er stygge, og rynkete. feite folk er ikke særlig pen heller.

Og hvem vil leve til man er 90 uansett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle egentlig på fest, men det ble så mye styr med skyss og sånt, så det ble ikke noe av.

Sparer heller drikket til neste helg. :----------------)

Skrevet
Jeg skulle egentlig på fest, men det ble så mye styr med skyss og sånt, så det ble ikke noe av.

Sparer heller drikket til neste helg. :----------------)

7763441[/snapback]

Fikk du ikke henta drikken?

Skrevet

Blir ikke noe drikking på meg idag. De fleste kameratene mine er på bandøvelse, også skal jeg hjelpe en annen kamerat med å lage profil på Urørt (eller noe sånt) senere. Woo.

Skrevet
Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha jobbet som ekstra hjelp på Rema 1000 i 4 timer. Litt penger tjent inn i allefall :)

7763466[/snapback]

Hmm, jobbing er for nabbs. :cool:

Skrevet

Tydeligvis er det bare jeg som liker artisten Adel Mokhtar :( Får ingen treff i Limewire, og jeg som skulle høre på det mens jeg dusjet og ordnet meg... makan, kvelden er ødelagt! :p

Skrevet
Når skal du skifte tilbake til gode gamle AnAnAs, AnAnAs? =(

7763679[/snapback]

Vi får se.

Noen som vet hvordan man får av sånn blå greie man henger på innsiden av toalettet for at det skal lukte godt? Jeg har sånn i hele ansiktet og nedover låret og på den ene tåen. :sick:

Skrevet
Når skal du skifte tilbake til gode gamle AnAnAs, AnAnAs? =(

7763679[/snapback]

Vi får se.

Noen som vet hvordan man får av sånn blå greie man henger på innsiden av toalettet for at det skal lukte godt? Jeg har sånn i hele ansiktet og nedover låret og på den ene tåen. :sick:

7763703[/snapback]

Det reises spørsmål med potensielt ubehagelige svar i hodet mitt.

Skrevet (endret)
Hvordan klarte du det, AnAnAs? Oo

7763720[/snapback]

Det er det jeg ikke husker. Våknet avkledd i sengen til venninnen min i dag morges av at hun ler seg fullstendig i hjel. Jeg tror jeg var bestevenn med toalettet i går natt :(

Endret av applemania
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...