Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen for en dritt lærer vi har. Jeg og 2 kompiser gjor en gym-innlevering i lag, så går han automaktisk ut ifra at jeg har kopiert fra de to. Derfor fikk jeg 3 i gym. Skal minst ha 5 :nei:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Fikk tilbake terminkarakterene i dag :)

Har nu 4,7 i snitt, av 9 fag.

Føler at jeg ikke kan sammenligne dette med ungdomsskolesnittet, da jeg ikke har alle fagene nå som jeg hadde da.

Men allikevel så er jeg veldig godt fornøyd :grin:

Skrevet
Fikk tilbake terminkarakterene i dag :)

Har nu 4,7 i snitt, av 9 fag.

Føler at jeg ikke kan sammenligne dette med ungdomsskolesnittet, da jeg ikke har alle fagene nå som jeg hadde da.

Men allikevel så er jeg veldig godt fornøyd :grin:

7755000[/snapback]

På almennfag? Jeg fikk 5.1 i snitt, men det var på yrkesskolen og det kan ikke sammenlignes..

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
På almennfag? Jeg fikk 5.1 i snitt, men det var på yrkesskolen og det kan ikke sammenlignes..

7755021[/snapback]

Går på media jeg :)

Skrevet
Har de slutta å lage det elns?

7755314[/snapback]

Nei, men det har ikke kommet daglig hele tiden i det siste. :( Det har kommet en ny nå da. :)

Equerm: :!: Men teksten skal jo ikke stå i snakkeboble hvis du skal følge trenden.

Skrevet

Hahhahahah, sitter her og stirrer inn i PCskjermen (der jeg har utplassering). Plutselig blir skjermen skikkelig blurry, og det første jeg tenker er "æææ, nå ble jeg blind" xD

Skrevet
Hahhahahah, sitter her og stirrer inn i PCskjermen (der jeg har utplassering). Plutselig blir skjermen skikkelig blurry, og det første jeg tenker er "æææ, nå ble jeg blind" xD

7755531[/snapback]

lol... merkelig tanke... bare skjermen blir blurr så tenker du at du blir blind... på gamle skolen min hadde vi sånn avmagnetisering på skjermen, trykka du på den så blurra skjermen XD

Skrevet
lol... merkelig tanke... bare skjermen blir blurr så tenker du at du blir blind... på gamle skolen min hadde vi sånn avmagnetisering på skjermen, trykka du på den så blurra skjermen XD

7755582[/snapback]

Deagussing FTW :D

Skrevet

Herlighet. Dette er 4.gang denne uken at jeg må vurdere en lærer :roll:

Tannlegedamen min er skummel. Hun holdt på å slipe ned ene tannen min da hun trykket på noe på boret. Det fløy til andre enden av rommet og traff noe som, etter lyden å dømme, gikk i stykker :p I tillegg fikk jeg masse vann utover meg..

Tror hun var ny elns. Og jeg som var drit stressa fra før fordi jeg er skikkelig redd for å gå til tannlegen. Hadde utsatt det i et år nå ..

Sykeste bedøvelsen noensinne. Kjente ikke nesen min og jeg greide ikke å lukke munnen. Så helt tard ut :wee:

Skrevet

Noen ganger får jeg en følelse av at de som henger på PRS prøver og poste så lange poster som mulig. :confused:

Blir gæren av de lange postene deres. umulig og følge med i en diskusjon. Står bar masse usammenhengende tull.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...