Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg misliker læreren. Jeghar ikke spist  i hele dag, og jeg får ikke lov å knaske nøtter.

jævla hoe. ><

7748736[/snapback]

Var det læreren som sa at du ikke skulle spise frokost og lunsj? Knaske nøtter kan du gjøre hjemme. Endret av euroshopper
Skrevet

Nei, for faen. Men hun kan fortsatt akseptere at jeg følger skolereglene og har pc'en nede hvis jeg skal spise, det står ingenting om at vi ikke får lov å spise i timene i det hele tatt.

Vi ble dessuten holdt igjen i lunsjen pga. noen foredrag.

Skrevet
Omgomgomg! Rådgiver ringte akkurat og ville ha meg bort på kontoret NÅ. For Ingunn satt der. Ffs. Gummeltgummelt :ermm:

7748965[/snapback]

Lykke til!

Si hvordan det går.

Skrevet
Den store P, åffer? Så han etter kondom eller?

7748740[/snapback]

Nei han var på møte her, de liker å smiske med faren min hehe :p Kanskje han gir de litt penger ^^

7748889[/snapback]

Er faren din rik? Du også?

Skrevet
I dag SKAL jeg få til å innstallere Ubuntu! Faen ta at det klikka sist gang! *knurre*

7749047[/snapback]

Ekke no problem d a n00b :cool:

pwned ^^

Faen så mye kaos på jobb i dag, vi er 3 folk i manko og det betyr at jeg får ekstra mye å gjøre på

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
I dag SKAL jeg få til å innstallere Ubuntu! Faen ta at det klikka sist gang! *knurre*

7749047[/snapback]

Arh... har selv installert det på den ene pc'en jeg har, men jeg klarer pokker meg ikke installere noen programmer i det hele tatt :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...