Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jaja, mer eller mindre sluttet å blø nå :)

7671865[/snapback]

:cool:

Peller du masse på det får du infeksjon og et unødvendig stort, manndig arr/krigsskade

Iceman: prøver bare å hjelpe.

Endret av mushi
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jaja, mer eller mindre sluttet å blø nå :)

7671865[/snapback]

:cool:

Peller du masse på det får du infeksjon og et unødvendig stort, manndig arr/krigsskade

7671874[/snapback]

Lol, jeg peller alltid på sår.

Endret av Bundy
Skrevet
Iceman: prøver bare å hjelpe.

7671874[/snapback]

Og jeg kan ikke noe for det, av og til elsker jeg å kverulere litt, håper jeg ikke har ødelagt dagen for deg med det her.

Skrevet (endret)
Og jeg kan ikke noe for det, av og til elsker jeg å kverulere litt, håper jeg ikke har ødelagt dagen for deg med det her.

7671889[/snapback]

Ingen fare, den har vært ødelagt lenge :p

EDIT: nå skal det sies at jeg er extremt dårlig med det "rense-sår-greiene" selv, fordi det svir så forjævlelig mye.

Endret av mushi
Skrevet

7671889[/snapback]

Ingen fare, den har vært ødelagt lenge :p

7671895[/snapback]

Flotte greier :p

Kan jeg fortsatt få være hunden din?

Skrevet
Jammen, det er jo kun for å mate fyren i signaturen min! :(
En eller annen gang må ha lære å mate seg selv! La han få prøve selv nå. Jeg er sikker på at han har blitt riktig flink. :)
Skrevet

Jammen, det er jo kun for å mate fyren i signaturen min! :(

En eller annen gang må ha lære å mate seg selv! La han få prøve selv nå. Jeg er sikker på at han har blitt riktig flink. :)

7671908[/snapback]

Jammen, han er jo mer ustabil enn meg. Hvis han er "in the zone" så spiser han 30 uteliggere om dagen.

Jeg får vel kjøpe noe stål kjetting å gå tur med han på natta.

Skrevet

Ja, du ser han er ikke så feit. Men det er jo som regel ikke mye unødvendig fett i uteliggere. Han bruker å bli litt omtåket etter en god middag, men det må være alt dopet som uteliggeren har hatt på seg/i seg.

Skrevet

Noen som gidder å hacke seg inn i nettbanken min for meg? Jeg tror jeg blir kastet ut av hybelen hvis jeg ikke får betalt leia på to uker... *Venter på kodebrikke*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...