Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Knapper går fortere enn glidelås. Spesielt om du åpner dem mot personens vilje. Er jo bare å ta tak og røske til .. :p

7628819[/snapback]

Njaa.. ikke på bukseknapper, olabukse. De pleier å være litt vanskelige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Knapper går fortere enn glidelås. Spesielt om du åpner dem mot personens vilje. Er jo bare å ta tak og røske til .. :p

7628819[/snapback]

Er ikke sånne kneppeknapper, da. Er sånne store som skal gjennom huller. Er ikke så lett å røske de, nei..

Skrevet

Jeg er ikke så begeistra for de buksene med knapper selv, men nå begynner skapet å bli fylt med dem. Alle nye bukser (som ser relativt OK ut) har jo knapper nå. WHY?!

Gjest medlem-105082
Skrevet

Er noe møkk med bukser med knapper. Hvertfall med engang man kjøper de, får da er ikke hullene utvidet, så man bruker jo halve dagen på å få de knappen igjen/av

Skrevet

vide lange treningsbukser er så mye bedre enn stramme olabukser. umulig å bevege seg i. Har begynt å elske å gå i slike. puster som en utslitt bikkje jør de også. Tørker sjapt i regnet.

Svart-tynn-lang-vid-treningsbukse :love:

Skrevet (endret)

Den har jeg nettopp gitt bort til Steffy :( Har kun lilla buttplug uten vibrator

EDIT; Der starter andre omgang, Arsenal mot Chalton ;) Hade

Endret av andre_goaaal
Skrevet
Den har jeg nettopp gitt bort til Steffy :( Har kun lilla buttplug uten vibrator

EDIT; Der starter andre omgang, Arsenal mot Chalton ;) Hade

7629019[/snapback]

Haha, du vet noe er galt når brukere ingen har sett før kaller deg en fag. =D

Gjest medlem-105082
Skrevet

Skole på Torsdag :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...