Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes å ha hørt noen rykter om at vi ikke skulle disktuere hvor mange poster vi har i denne tråden, fordi det faktisk ikke skal være et mål å poste mest her..

Skrevet
Du skylder meg en haestepoelse oeb!

7613862[/snapback]

Ja vet. Men akkurat nå har jeg viktigere ting å tenke på. Hvordan komme seg hjem fra fest i kveld.. Hvor lang tid tar det å jogge 1,5 mil?

Skrevet
Jeg synes å ha hørt noen rykter om at vi ikke skulle disktuere hvor mange poster vi har i denne tråden, fordi det faktisk ikke skal være et mål å poste mest her..

7613874[/snapback]

Den diskusjonen har jeg gått glipp av.. Mitt poeng er at jeg bør slutte å poste så mye her, heller være litt på andre deler av forumet hvor jeg kan gjøre mere nytte av meg! :)

Skal se om ikke dette er dagens siste fra meg i SO.. Kan ikke love noe.

Skrevet
Du skylder meg en haestepoelse oeb!

7613862[/snapback]

Ja vet. Men akkurat nå har jeg viktigere ting å tenke på. Hvordan komme seg hjem fra fest i kveld.. Hvor lang tid tar det å jogge 1,5 mil?

7613885[/snapback]

Lang tid. Dessuten er vel ikke jogging etter fest veldig lur idé?

Skrevet

7613874[/snapback]

Den diskusjonen har jeg gått glipp av.. Mitt poeng er at jeg bør slutte å poste så mye her, heller være litt på andre deler av forumet hvor jeg kan gjøre mere nytte av meg! :)

Skal se om ikke dette er dagens siste fra meg i SO.. Kan ikke love noe.

7613890[/snapback]

Reglene er oppdatert nå, så da starter vi fra scratch fra.. NÅ! :) Lykke til med abstinensene ;)

Skrevet (endret)
Lang tid. Dessuten er vel ikke jogging etter fest veldig lur idé?

7613899[/snapback]

Ikke lett å skaffe seg skyss. Vi får sjååå.

edit: Hei Rasch! :mrgreen:

Endret av Ø.B.
Skrevet

Ja nå er det ikke lenge til det braker løs ;)

Har prøvesmaket på tyrkern og det andre greiene jeg kan blande drinker med (vodka, schweppers lemon og noe lime drink mix) og det var drit godt, gleder meg veldig til i kveld.

Nå om en drøy time skal jeg dra :D

Skrevet
Når man sitter og teller ned timene til det er noenlunde anstendig å begynne med drikkingen, da er noe veldig galt.

Eller veldig riktig.

7613972[/snapback]

Jeg vil si det er veldig riktig, siden da venter du iallefall til det er noenlunde anstendig. Istedenfor å bare drikke når det passer deg. Litt sivilisert får man være

Skrevet
Når man sitter og teller ned timene til det er noenlunde anstendig å begynne med drikkingen, da er noe veldig galt.

Eller veldig riktig.

7613972[/snapback]

For meg er det verken riktig eller galt, heller kjedelig...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...