Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste Ordet er jo ingen samletråd for dem som ikke gidder å lage sine egne tråder, SO er en samletråd for all diskusjon som ikke passer inn andre steder.

 

Krangling og kosing pleier man å ta på msn, og mye dritt a lá det her er grunnen til at tidligere SO-tråder har blitt stengt.

Lenke til kommentar
Altså, du starter en diskusjon, og noen er sånn "Nåååw, ikke vær så sur da! *gi deepthroat*"

Hallo? Det går jo faktisk an å diskutere ting her. Eller. Det gjorde det...

SO held på å døy ut.

7796786[/snapback]

 

Jeg syns å det begynner å bli litt tynnslitt.. selv om når de rette brukerene er her blir det ganske gøy.

Lenke til kommentar
Det eneste som skiller agressive ateister fra troende kristne er hvorvidt de tror på en gud eller ikke; den fastslåtte "slik er sannheten, aksepter den eller ta feil"-arrogansen er tydelig hos begge parter.

7796696[/snapback]

Jeg kan ikke uttale meg på vegne av alle ateister. Men som en person som setter min lit til vitenskapen blir dette helt feil.

7796744[/snapback]

Nå må du ikke blande å ha tro på vitenskap med å fornekte eksistensen til alt vi ikke har forstått eller opplevd. Det mest vitenskapelige er ikke å være sikker på det man vet til det blir motbevist, men å være åpen for alle teorier og muligheter. Det er en grunn til at menn av vitenskapen som er langt smartere og har mer forståelse enn alle som har postet i SO6 til sammen fortsatt er i tvil.

 

 

edit@Hippie-Erlend: Kjøttboller med nudler og grønnsaker. :)

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Jeg er ikke. Noen linjer er såpass vage her på forumet at det er vanskelig å vaske ut all spammen. Det er det SO er til for. Det minner om en gigantisk MSN-samtale.

 

Og på MSN kan man utveksle historier, snakke om diverse ting, og bare føre en samtale, som fort kan spore av på noe helt annet. Det er det SO er til for.

Drit i hva Steffy skal ha til middag.

 

Om man ikke kan snakke om noe, eller noen, annet enn det som er ren spam, så burde forbudet mot smiley-meldinger oppheves.

Lenke til kommentar

Jeg personlig gidder ikke sitte og diskutere hva den og den hadde til middag i dag, eller hva den og den "slet seg ut med" i dag.. Jeg er på en måte lei av hele dritten!! Og det at vi ikke kan føre en skikkelig diskusjon her uten at en eller annen ting ødelegger!

 

:hrm:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Arbeidsdagen er snart over og den eldste karen på avdelinga sitter på youtube menst han leker seg med ringelyder på mobiltelefoner som vanlig :)

 

Han er 65 år eller noe slikt

7796816[/snapback]

 

Hehe, artig med "gamlinger" som faktisk vet åssen man slår på en pc^^

Lenke til kommentar
Jeg personlig gidder ikke sitte og diskutere hva den og den hadde til middag i dag, eller hva den og den "slet seg ut med" i dag.. Jeg er på en måte lei av hele dritten!! Og det at vi ikke kan føre en skikkelig diskusjon her uten at en eller annen ting ødelegger!

 

:hrm:

7796829[/snapback]

Hvis du er lei så la være å poste her da å slutt å ødelegg for andre brukere som faktisk bruker denne threaden.

Lenke til kommentar
Det eneste som skiller agressive ateister fra troende kristne er hvorvidt de tror på en gud eller ikke; den fastslåtte "slik er sannheten, aksepter den eller ta feil"-arrogansen er tydelig hos begge parter.

7796696[/snapback]

Jeg kan ikke uttale meg på vegne av alle ateister. Men som en person som setter min lit til vitenskapen blir dette helt feil.

7796744[/snapback]

Nå må du ikke blande å ha tro på vitenskap med å fornekte eksistensen til alt vi ikke har forstått eller opplevd. Det mest vitenskapelige er ikke å være sikker på det man vet til det blir motbevist, men å være åpen for alle teorier og muligheter. Det er en grunn til at menn av vitenskapen som er langt smartere og har mer forståelse enn alle som har postet i SO6 til sammen fortsatt er i tvil.

7796807[/snapback]

Det finnes ingen beviser for noe overnaturlig, det finnes ingen beviser for at det finnes noen gud. Bare fordi man ikke har svarene på alt betyr ikke at det må være en gud som har skapt ting. Siden det er en påstand som kommer uten noen som helst form for beviser, så skjønner jeg ikke hvorfor noen fornuftige mennesker skal tro på det. Selv om det er forståelig at enkelte blir hjernevasket, noe som gjerne skjer mens individene fortsatt er lett påvirkelige barn.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
tror du er den eneste som forstår det slik, Eplefe. Hvis du vil diskutere hvorvidt Gud finnes, har vi PRS, men for oss som vil ha det som en gigantisk msn-samtale uten spam, der vi bare diskuterer dagen i dag og dagligdagse ting, har vi SO.

7796832[/snapback]

 

Thank you Captain Obvious!

7796838[/snapback]

Sergeant Obvious.

 

Virket ikke veldig som om du hadde fått det med deg, ettersom klaging på denne tråden egentlig skal gå gjennom moderatorer.

 

Vel, jeg stikker nå, vil ikke være med på å skyve grensene lenger foran meg.

Lenke til kommentar
Hehe, artig med "gamlinger" som faktisk vet åssen man slår på en pc^^

7796833[/snapback]

Ja han jobber faktisk på IT-avdelinga og har ansvaret for alle telefoner på huset, så han har peiling ;)

 

Btw. er dette en fin gave?

Til en baby da vel og merke

181004_1913206_1_huge.jpg

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Sergeant Obvious.

 

Virket ikke veldig som om du hadde fått det med deg, ettersom klaging på denne tråden egentlig skal gå gjennom moderatorer.

 

Vel, jeg stikker nå, vil ikke være med på å skyve grensene lenger foran meg.

7796847[/snapback]

 

Har jeg klaga da? hmm ikke som jeg kan huske ihvertfall :hmm:

 

Men anyways, jeg stikker hjem nå, hihi ha det godt! kewse!

Lenke til kommentar
Det finnes ingen beviser for noe overnaturlig, det finnes ingen beviser for at det finnes noen gud. Bare fordi man ikke har svarene på alt betyr ikke at det må være en gud som har skapt ting. Siden det er en påstand som kommer uten noen som helst form for beviser, så skjønner jeg ikke hvorfor noen fornuftige mennesker skal tro på det. Selv om det er forståelig at enkelte blir hjernevasket, noe som gjerne skjer menns individene fortsatt er lett påvirkelige barn.

7796841[/snapback]

Og det er akkurat det Richard Dawkins kjemper for. Det at man regelrett bedriver missbruk av barn på "påtvinger" de religioner som foreldrene har uten at barnet selv har noe som helst å si.

Religion er noe som man skal avgjøre SELV og ikke påtvinge barn slik det så og si blir gjort i dag, men at hvert individ skal selv velge om det vil tro på ditt eller datt når de blir gammel nok til å gjøre et slik valg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...