Gå til innhold

Stormwind snudd på hue

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
NEI jeg bruker ikke punktum komma eller andre unyttige tegn i innleggene mine dermed BASTA

7356310[/snapback]

Drep ham ikke, vent til jeg kommer

Drep ham ikke vent til jeg kommer

et kommategn kan være viktig serru :tease:

7362501[/snapback]

Drep ham ikke, vent til jeg kommer

Drep ham, ikke vent til jeg kommer

kan være fatalt ja

Skrevet

Virker som det har gått sport i å kite Terrormusa (Teremus) til Stormwind i steden nå siden man ikke får lov med Kazzak lenger. Skjedd to ganger denne uken på Daggerspine at Teremus har vært i Stormwind Keep.

Skrevet
Virker som det har gått sport i å kite Terrormusa (Teremus) til Stormwind i steden nå siden man ikke får lov med Kazzak lenger. Skjedd to ganger denne uken på Daggerspine at Teremus har vært i Stormwind Keep.

7367483[/snapback]

han dropper jo 2-4 sånne blå greier som selger for en god del. Gjort på 15 min og kan gjøres alene.

Skrevet

ja en 4-6 vakter vil vel lett ta seg av teremus så den saken er jo grei:) 2-4 blå items for 15-20 min kiting er jo grei betaling om man kjeder seg:)

Teremus kommer seg vel ikke inn porten til SW engang tipepr jeg:)

Skrevet
Lett å ta han med warrior+pala duo hvertfall, gjør det sammen med en kompis av meg hver gang vi ser han :) Tar maks 10min å drepe han

7368089[/snapback]

hvem da? og hvem er teremus?

Skrevet
ja en 4-6 vakter vil vel lett ta seg av teremus så den saken er jo grei:) 2-4 blå items for 15-20 min kiting er jo grei betaling om man kjeder seg:)

Teremus kommer seg vel ikke inn porten til SW engang tipepr jeg:)

7367933[/snapback]

jo, han har aoe shadow greie som healer han for 1200 for hver person som blir truffet (altså mange vakter = masse heal), så du får han lett til keepet hvor bullowar (eller ha han heter) tar seg av han :)

Skrevet
Lett å ta han med warrior+pala duo hvertfall, gjør det sammen med en kompis av meg hver gang vi ser han :) Tar maks 10min å drepe han

7368089[/snapback]

hvem da? og hvem er teremus?

7368160[/snapback]

Teremus the Devourer i Blasted Lands

7368220[/snapback]

linken funker ikke får meg på jobben^^

lvl på han? og går det ann og solo han? hva droper han?

Skrevet

Level ??+ Boss.. Har en shadow-aoe som drainer 1200HP fra alle som har enganga han, og han har en frontal AOE-firebreath som skader 500ca.. Er vel ment for 10 stykker men har tatt han 2man..

Dropper 1-2 Flawless Draenethyst Sphere som byttes inn i et random level 50 blue item.

Skrevet
Level ??+ Boss.. Har en shadow-aoe som drainer 1200HP fra alle som har enganga han, og han har en frontal AOE-firebreath som skader 500ca.. Er vel ment for 10 stykker men har tatt han 2man..

Dropper 1-2 Flawless Draenethyst Sphere som byttes inn i et random level 50 blue item.

7368268[/snapback]

ok spawn time?

og hvordan ser han ut? og kan en warrior / shaman denge han ?

eller rogue / priest ?:p

Skrevet

Han ser klin lik ut som dragene i BWL... Rogue og priest klarer han neppe siden roguen tar for mye skade.. Warrior Shaman er hardt..

Warrior / Paladin gikk pga syk mana efficiency på paladins.

Skrevet
Han ser klin lik ut som dragene i BWL... Rogue og priest klarer han neppe siden roguen tar for mye skade.. Warrior Shaman er hardt..

Warrior / Paladin gikk pga syk mana efficiency på paladins.

7368305[/snapback]

warrior / shaman / priest / rogue?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...