Gå til innhold

Bestemødre gjør rare ting...

qu3st

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Før ville jeg nok ha tenkt: Uff, tenk på de stakkars menneskene som ble skadd, evt. på bestemoren som hadde mistet hjemmet sitt føre hun tok selvmord, osv osv. Men nå er dette så vanlig som at jeg står opp om dagen. Verden er ødelagt.

Skrevet
Det er Palestina. Det der er da like normalt som når en bestemor setter seg ned og strikker her til lands?

7354075[/snapback]

Nei, det er det ikke.

Det er heller ikke like vanlig for Palestinske menn å sprenge seg, som det er vanlig å spise middag for norske menn.

Skrevet

"kunngjorde Hamas på sine nettsider"

Kødderu? Har Hamas egen hjemmeside ? Lurer på om de har noe produkter å selge ;)

Kunne ikke brydd meg mindre om bestemora, men ta og knert sønn hennes..

Skrevet (endret)

- En eldre kvinne ble i går drept da hun detonerte en bombe hun hadde på seg. Tre soldater i nærheten fikk lettere skader. Øyenvitner skal ha hørt kvinnen snakke skrike noe om mark før hun gikk i luften.

Hjemme hos kvinnen fant politiet en påslått datamaskin. Det kjente dataspillet Worms lyste på skjermen. Det spekuleres nå i om den gamle damen ble drevet til selvmord av programmet, og Pensjonistpartiet advarer nå folk mot å kjøpe dette produktet til sine besteforeldre til jul. Sensurorganet PEGI kom i dag tidlig med en uttalelse hvor de sier at de vurderer å innføre en ny aldersgrense, 50-, på enkelte titler.

good_weap_oldw.gif

Endret av Isbilen
Skrevet

Jeg ser ikke helt meningen med denne tråden. Den stenges deretter.

Diskusjoner rundt selvmordsbombing/politikk/religion kan taes i riktig kategori (det forventes da en større grad av seriøsitet). Humorposter kan taes i humorkategorien.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...