Gå til innhold

Får ikke endret knapper på BF2142


Anbefalte innlegg

Når jeg innstallerte BF2142 for en stund siden, rett etter slippet, så endret jeg knappene slik jeg ville ha det.

 

Nå har jeg spilt en stund, og jeg vil endre på noen knapper slik at noen funksjoner blir lettere tilgjenglig for meg, men jeg får ikke endret de knappene jeg vil.

 

Jeg trykker på den jeg vil endre, velger knapp, og knappen jeg valgte kommer i feltet slik det skal. Når jeg tar Back, og tilbake til Controls igjen så står det nye valget der enda. Men hvis jeg avslutter eller begynner å spille, så går den tilbake til det gamle igjen.

 

Det er jo ingen save knapp å se på Control siden.

 

Hvordan kan jeg få endret knappene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ingen som vet?

7372552[/snapback]

 

Jeg har nøyaktig samme problem selv. Jeg har spilt med space som Back og høyre musknapp som Forward siden hin dager da Quake 1 var stort. Og BF2142 skjønner ikke det. Ikke forsto den at jeg ville rygge med S selv om jeg hadde det som Crouch heller.

 

Dog, etter patch 1.5/1.6 klarte jeg å ordne kjøretøysknappene på den nye soldaten jeg lagde. Men på de gamle (DieterKrieg og JohnMorgoth) så må jeg stille inn knappene hver bidige gang jeg restarter eller bytter person. Major pain in the butt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...