r0zie Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 (endret) er det bare jeg som merker bugs etter denne nye patchen? Jeg vet at det kun skulle være en pitteliten serverfix osv men jeg begynner seriøst å lure.. For det første finner jeg bare 5\6 servere nå, før patchen fant jeg over 400+ stk, for det andre føles hele gameplayet ut som det lagger selv om jeg har 26 i ping! Dessuten løper folk rundt i "corpsemode" (sånn som når du er dau) etter de har blitt revived.. ingenting av dette har skjedd før den siste patchen.. ikke en gang i fjor sommer... Jeg prøver å joine tv2 serverene og det står at jeg har en gammal versjon.. har lastet ned 1.41 fra to forskjellige plasser og prøvd å patche på nytt.. en kompis av meg finner ikke noen servere heller.. Endret 23. november 2006 av r0zie
Brian Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 har du lasta ned incremental eller den fullstendige. Kan hende du må laste ned den full patchen, og patche på nytt.
El Matador Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 har du lasta ned incremental eller den fullstendige. Kan hende du må laste ned den full patchen, og patche på nytt. 7344535[/snapback] Det finnes vell ingen inkrementall?
Blårens Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 har du lasta ned incremental eller den fullstendige. Kan hende du må laste ned den full patchen, og patche på nytt. 7344535[/snapback] Det finnes vell ingen inkrementall? 7344926[/snapback] EA holder på med 2142 nå så de driter i å lage en incremental patch til bf2.
r0zie Skrevet 23. november 2006 Forfatter Skrevet 23. november 2006 .. så det er kun jeg som har dette problemet? Regner med dette blir den siste patchen for bf2, iom at den kun kommer som full og det kun var en server fix.. Det EA gjør har de holdt på med så lenge jeg har vist om at de laget spill, når kom det første Sims? Men drit i det i denne tråden, det er gammelt nytt og det har ikke noe for seg å whine om det uanz, for de kommer aldri til å endre måten de voldtar kundene sin tillit på..
r0zie Skrevet 24. november 2006 Forfatter Skrevet 24. november 2006 Kan noen svare ? Har lite lyst å reinstalere bf2 og patche tilbake til 1.4 for å finne ut at det ikke hjelper. sånn som det er nå finner jeg ingen servere.. men veldig mange der det står at jeg har en eldre versjon enn serveren.. (TV2 sine står det at det er en eldre versjon f.eks.. noen som har spilt på de med 1.41 instalert?)
Satans_Claw Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Jeg hadde også problemer med å komme inn på servere etter jeg innstalerte pachen, men for meg funka det å reinstalere spillet og innstalere pachen igjen. Og når du sier de så har det faktisk bynt å lagge en del noen ganger når jeg har rundt 20-30 ping
Elendil Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Vel eg måtte i alle fall installere BF2 på nytt og så patche 1.41 for at det skulle fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå