Gå til innhold

starte å spille wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før det kommer noen "Du må gå til den siden og være den klassen"

 

Jeg vil bare anbefalle deg å tenke på om du har noen du kjenner som spiller på enten Alliance eller Horde og deretter velge, hvis ikke. Er det bare smak og behag, personlig tok jeg Alliance fordi jeg syntes det "området" man oppholder seg mellom quest/raid osv, er "penere" ;)

 

Så når du har valgt side så bør du tenke deg litt hva du vil gjøre, prøv 3/4 klasser (prest/hunter/warlock osv osv) Levle disse til level 15/20 så prøv en ny klasse. før du bestemmer deg.

 

Det skjer selvfølgelig mye med en klasse etter de første 15/20 levlene. men du finner kanskje ut om en klasse passer deg bedre enn du kanskje tror.

 

Det er iallefall mitt råd.

Lenke til kommentar
Før det kommer noen "Du må gå til den siden og være den klassen"

 

Jeg vil bare anbefalle deg å tenke på om du har noen du kjenner som spiller på enten Alliance eller Horde og deretter velge, hvis ikke. Er det bare smak og behag, personlig tok jeg Alliance fordi jeg syntes det "området" man oppholder seg mellom quest/raid osv, er "penere" ;)

 

Så når du har valgt side så bør du tenke deg litt hva du vil gjøre, prøv 3/4 klasser (prest/hunter/warlock osv osv) Levle disse til level 15/20 så prøv en ny klasse. før du bestemmer deg.

 

Det skjer selvfølgelig mye med en klasse etter de første 15/20 levlene. men du finner kanskje ut om en klasse passer deg bedre enn du kanskje tror.

 

Det er iallefall mitt råd.

7343632[/snapback]

 

veldig enig jeg prøvde vel alle klassene som var på spillet og en god del av rasene og endre opp med troll rogue :=) veldig fornøyd med den. veldig grei class og begynne medog mye gøy i pvp :)

nå til dags spiller jeg mest warrior fordi jeg har alltid hat lyst til og være tank ^^

Lenke til kommentar

Kan jo legge til at når jeg skulle lage min char tenkte jeg "Jeg skal iallefall ALDRI være noen trollman heks whatever ;)"

 

Jeg startet en Paladin (Alliance) som jeg tok til lvl 25, før det ble en Warrior, som nå er min hoved char.

 

I ettertid har jeg faktisk levlet en mage (magi og greier) opp til 60 (som er høyeste niva) Noe som er kanskje den morsomte klassen å spille opp på mange måter. Men alle klasser har sine pluss og minus sider.

Lenke til kommentar

ett viktig tips. Ta deg tid til å lese alle tutorials og instrukser i spillet. Dem lærer du også mye av, så slipper du å drite deg ut i general chat :p

 

Leter du etter no i de store byene, spør en vakt, da kan de som regel peke deg i riktig retning.

 

edit: og husk, i 99% av tilfellene står det i quest beskrivelsen hvor du skal gå. Bruk "L" flittig :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Tror du klarer deg veldig bra i WoW i begynnelsen.

Selv spiller/spilte jeg Horde, men kan annbefale Alliance som første valg, spesielt Dverg/human (gnom også) fordi de har veldig lette starts plasser.

 

Horde er ikke noe særlig verre, men det er veldig lett å fomle seg bort på starten.

Om du skal ta horde, så annbefaler jeg Taurens...Fin opplevelse å roame i Mulgore :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...