Gå til innhold

XBL Video Marketplace LIVE and kicking!


Kjeksmestern

Anbefalte innlegg

303335922_ff9567b2e0.jpg

 

A couple of weeks ago we announced that you would be able to download complete HD and SD versions of your favorite movies and TV shows from the Xbox Live Markeplace. That day is now here…moments ago we flipped the switch and the service is now available for all U.S. Xbox Live members. No dashboard update needed…just sign in to Xbox Live, and head over to Marketplace, then Media and Entertainment. You can also hit it directly from the Media blade->Video Marketplace. If you have any questions, hit this FAQ or this FAQ on the Xbox forums. It’s fitting that on the Xbox 360’s first birthday, it becomes the first gaming console in history to provide HD TV shows and movies directly to your gaming lair.

 

[Details on Xbox.com]

P.S. Check out the new way you can navigate the TV and Movies content now. It's lot easier, especially when you get down to a list and you can use the left and right bumpers to navigate various views. When looking at a list, you can also click X to change the sort order. Try it out.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ååååh. jeg håper så inderlig at dette kommer til europa også (innen ikke så alt for lang tid)!

 

Lurer på om det er mulig å sette opp en ny live konto og sette landet til US og bruke dette systemet? Eller sjekker den kanskje IP osv? ..gjør sikkert det :(

7337190[/snapback]

 

Det går fint an det :) Jeg har både en US konto (T3rmi) og en JP konto (Tixo Maw) :)

Ta en titt her :)

Endret av Amored
Lenke til kommentar

det skal komme til europa etterhvert :dribble:

det er noe med copyright og gjøre at det ikke har kommet enda.

 

veldig mange land krever ekstra penger for at brukere skal kunne laste ned innhold på noe annet enn en offisiell nettside..

 

og veldig my bla bla bla fra sure sjefer rundt om..

 

men det kommer :dribble:

Lenke til kommentar

Det som gjelder, er at i hvert land sitter det noen med rettighetene til en tv-serie. F.eks. CSI, så er det TVN som har rettigheter på det. Så hvis MS skal legge det ut på marketplace for oss i Norge, så må de forhandle med TVN om det først. Og, om det går bra, så blir episodene neppe lagt ut før de har blitt vist på TVN først. Osv. Det snakkes litt om dette på podcast #201 til Major Nelson (fra forrige uke).

 

Så jeg tipper at filmer kommer først, deretter kan det nok ta en stund før vi får tv-serier...

Lenke til kommentar

Herregud så bra dette var. Jeg blir ikke overrasket om tjenester som dette danker ut både hd-dvd og blu-ray.

 

Muligheten for å kunne laste ned alle simpsons-episoder, se V for Vendetta i HD uten å bekymre seg for å dra til videosjappa (for ikke å snakke om glemme å levere filmen etterpå) osv, er rett og slett inmari bra.

 

Håper dette kommer til europa asap! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Dersom prisene i et evt. Norsk Video Marketplace ligger på samme som de gjør i Amerika, så er dette en tjeneste jeg skulle ha benyttet jeg flittig av. Får virkelig håpe at de får ordnet opp med rettigheter så vi ser det her om ikke så veldig mange mnd.

Lenke til kommentar
Si meg hvordan er det med betaling? er det MS points eller må du slenge opp VISA`en..

7338086[/snapback]

 

Begge deler kanskje? Jeg aner egentlig ikke, men det ville vært dumt om VISA var et krav. Det vil jo si at personer under 18 år ikke får gleden av denne muligheten, med mindre foreldre eller storesøsken bruker sitt VISA for dem.

Lenke til kommentar
Si meg hvordan er det med betaling? er det MS points eller må du slenge opp VISA`en..

7338086[/snapback]

 

 

Kjenner jeg MS rett så vil ikke DRM-beskyttelsen finne ut at maskinen er lokalisert i Norge, da gjennom DNS-servere osv...

(Om du tenker på å overføre til din amerikanske konto)

Endret av rikkmund
Lenke til kommentar

prøvde legge inn mitt VISA kort, det fungerer IKKE!

 

så det blir å skaffe seg Points card fra usa.....noen som vet om noen som selger og er rask?

 

videogamesplus.ca har ikke.... dvdboxoffice.com er treeeege

 

noen andre?

 

 

Kjøp i norske butikker fungerer ikke på amerikansk konto skulle jeg tro?

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...