jorgis Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Husk at P9000 bare har femtommers skjerm, da. Kan ikke tenke meg at maskinen er særlig praktisk for alle andre enn bissnissfolk som må ha en laptop på innerlommen, eller folk som trenger ekstrem mobilitet. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 8 tommer bred? Måles skjermstørrelse i bredden nå? 7337339[/snapback] Jeg synes skjermen så liten ut. Noen som vet hvor stor den er? 7338062[/snapback] Hvis vi antar at skjermen er i 4:3 format gir litt kjapp hoderegning en størrelse på 10" (roten av (8^2+6^2)). Så rimelig fancy ut den der, men jeg likte samsung sin P9000 bedre. 7338149[/snapback] Skjermen er 8 tommer stor i diagonalen, slik man vanligvis måler en skjerm. Det er bare Hardware.no som er så inkompetente når det gjelder å oversette fra engelsk at de har tilføyd "bred" i teksten sin. Se på kilden til artikkelen. Dessuten kan ikke skjermen være større enn 8 tommer diagonalt dersom den skal være like stort som et CD-cover. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 8 tommer er akkurat passe, går ned i lommene på en skyttergravsfrakk Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. november 2006 Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Det hele ender opp med maskiner like små som de i spillet dreamfall.. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Til slutt blir en bærbare pc mindre enn en mus... hadde vært ganske kult egentlig.. Det finnes allerede en liten sak som tegner virtuelt tastatur på skrivebordet, og om man da får til en holografisk skjerm, så burde det være mulig en gang inn i fremtiden Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 Til slutt blir en bærbare pc mindre enn en mus... hadde vært ganske kult egentlig.. Det finnes allerede en liten sak som tegner virtuelt tastatur på skrivebordet, og om man da får til en holografisk skjerm, så burde det være mulig en gang inn i fremtiden 7341154[/snapback] kanskje med en vidreutvikling av denne ? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. november 2006 Rapporter Del Skrevet 23. november 2006 kanskje med en vidreutvikling av denne ? 7341302[/snapback] Oj, så fantastisk tøft Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 25. november 2006 Rapporter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg fant en liten film av den nye prototypen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå