Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Bruker MSN litt, men ikke så mye, så er litt irriterende at det blinker orange på oppgavelinjen. Går det an å få slått av det? Slik at den blir f.eks litt mørkere bare, eller ikke blir forskjellig i det hele tatt når noen skriver til deg?
Stor Oddnoga Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Lurer på dette jeg også. Utrolig irriterende med den blinkingen når jeg driver med andre ting på jobb.
uranus Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Ja det tror jeg du kan stille på i vanlige MSN innstillingene.. Verktøy - alternativer.. Se litt rundt der.. Hvis ikke kan du prøve Mess Patch. Den finner du på Mess.be. Men pass på, der kan du stille på alt mulig i MSN, noe som gjør den veldig rar også.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Har skrudd av det meste som går i de vanlige instillingene, men det er bare lyd og slikt. Har også fjernet det meste med Messpatch, så msn'n min er ganske så smooth. Men kan hende at det går an å fjerne det med Messpatch, skal se litt mer på det nå. Endret 22. november 2006 av Slettet-p4PIYwb6
Thor. Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Husker det var noe slikt du kunne skru av i TweakXP
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Fant ikke noe i Messpatch, men ser ikke ut som det er mulig i TweakXP heller. Endret 22. november 2006 av Slettet-p4PIYwb6
uranus Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Min er jo skrudd av og jeg er sikker jeg brukte enten vanlig MSN eller Mess patch til det.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Min er jo skrudd av og jeg er sikker jeg brukte enten vanlig MSN eller Mess patch til det. 7334755[/snapback] Har sett gått etter nå, men finner ingen ting.,,
shabador Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Prøvd med A-Patch? http://www.msgshit.com/downloads/cat/MSN%20Patches
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Prøvd med A-Patch?http://www.msgshit.com/downloads/cat/MSN%20Patches 7334908[/snapback] Nei, desverre. Var de samme instillingene der som i Messpatch. Endret 22. november 2006 av Slettet-p4PIYwb6
shabador Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Ah... NÅ skjønner jeg hva du mener. Nei, A-Patch og slike saker som endrer MSN vil ikke fungere. Det du må eventuelt gjøre er å forandre farger / theme i selve XP. Jeg sitter for øyeblikket på en Windows 2000 pc, så er ikke 100% om det er det samme her. Men der er det "Utseende" -> "Element" -> "Aktiv Tittellinje" som må endres på for å få en annen blinkende farge. Jeg kan tippe at det finnes en enkel register tweak for å slå av hele denne blinkingen, men har ikke tid til å lete det opp for øyeblikket. Endret 22. november 2006 av shabador
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 shabador: Aha, det tenkte jeg ikke på. Men da går det nok ikke på denne pc-en pga. det er en jobb pc med begrensede instillinger :--/ Som jeg har sagt, det går ann med MSN 7334997[/snapback] Hvordan?
Ueland Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Er det ikke det punktet "Varsler og lyder" => "Vis varsler når jeg mottar en melding" er til for ? (Nei det gjorde det ikke, men da forsvant den irriterene pop-up boksen hvertfall)
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Er det ikke det punktet "Varsler og lyder" => "Vis varsler når jeg mottar en melding" er til for ? (Nei det gjorde det ikke, men da forsvant den irriterene pop-up boksen hvertfall) 7335039[/snapback] Ja, den har jeg allerede fjernet. Men når du starter et program, og så åpner et annet imens, da blir det orange på oppgavelinjen, ikke sant? Den fargen må da gå an å skifte ut en eller annen plass. Noen som klarer å finne ut det?
shabador Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Fant en slags løsning. Last ned og innstaller FlashMute herfra: http://www.indev.no/?p=projects Høyreklikk på trayiconet, settings -> MSN Specifics -> limit window flashing. Dette vil gjøre at den ikke blinker, men heller holder en konstant highlight: http://www.indev.no/msnblink.html Men om du har begrenset tilgang, vil vel dette bli et problem også? Endret 22. november 2006 av shabador
Haraldson Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Er en kar oppi her som har kommet med løsningen; TweakUI lar deg skru av blinkinga. Sett at trådstarter får installert TweakUI på jobb-PC-en, da.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Er en kar oppi her som har kommet med løsningen; TweakUI lar deg skru av blinkinga. Sett at trådstarter får installert TweakUI på jobb-PC-en, da. 7335072[/snapback] Jeg er admin, så det er ikke noe problem :] Men hvor i TweakUI får jeg slått av blinkiningen? Fant en slags løsning. Last ned og innstaller FlashMute herfra:http://www.indev.no/?p=projects Høyreklikk på trayiconet, settings -> MSN Specifics -> limit window flashing. Dette vil gjøre at den ikke blinker, men heller holder en konstant highlight: http://www.indev.no/msnblink.html Men om du har begrenset tilgang, vil vel dette bli et problem også? 7335069[/snapback] Det funket ja. Men er fortsatt ikke helt fornøyd. Hvordan får jeg skiftet farge? Ville heller hatt en litt annen nyanse av blå i stedet for orange. Endret 22. november 2006 av Slettet-p4PIYwb6
shabador Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Det funket ja. Men er fortsatt ikke helt fornøyd. Hvordan får jeg skiftet farge? Ville heller hatt en litt annen nyanse av blå i stedet for orange. 7335076[/snapback] Da må du ty til bytte av theme (eventuelt bare av enkel farge) slik jeg beskrev ovenfor. Ingen annen løsning enn dette.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Det funket ja. Men er fortsatt ikke helt fornøyd. Hvordan får jeg skiftet farge? Ville heller hatt en litt annen nyanse av blå i stedet for orange. 7335076[/snapback] Da må du ty til bytte av theme (eventuelt bare av enkel farge) slik jeg beskrev ovenfor. Ingen annen løsning enn dette. 7335181[/snapback] Okei. Men den "highlighten" blir uansett en farge som står i kontrast til oppgavelinjen, ikke sant? Det jeg er ute etter er en farge som er så og si helt lik. Går det ikke an å endre den fargen i registeret eller noe sånt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå