Gå til innhold

Første 4x4-hovedkort avslørt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg begynner å jobbe, og spare alt av penger jeg får nå, burde jeg ha råd til dette, samtidig som jeg kan leve.

 

4 x skjermkort : ca 20000

2 x CPU : ca 12000

4 x RAM : ca 5000

4 x HD : ca 4000

+

HK : 4000

 

noe sånt, kan vel egentlig legge til en 5-6000 siden det var veldig rundt regnet. Å skal man ha en maskin i den duren, må man jo resten av utstyret matche...så det blir ikke billig. Men fun for the big guys, det er det ikke tvil om :D

 

Systemet utførte en rekke tunge oppgaver samtidig, inkludert å kjøre et spill, spille av en film og drive med encoding - tilsynelatende med god ytelse.
:wee:
Lenke til kommentar
Hvis jeg begynner å jobbe, og spare alt av penger jeg får nå, burde jeg ha råd til dette, samtidig som jeg kan leve.

 

4 x skjermkort : ca 20000

2 x CPU : ca 12000

4 x RAM : ca 5000

4 x HD : ca 4000

+

HK : 4000

 

noe sånt, kan vel egentlig legge til en 5-6000 siden det var veldig rundt regnet. Å skal man ha en maskin i den duren, må man jo resten av utstyret matche...så det blir ikke billig. Men fun for the big guys, det er det ikke tvil om :D

 

Systemet utførte en rekke tunge oppgaver samtidig, inkludert å kjøre et spill, spille av en film og drive med encoding - tilsynelatende med god ytelse.
:wee:

7328142[/snapback]

 

 

du må vel ikke glemme: 3000kr for Vista ultimate og ca 2000? for kabinett.. og la oss ikke glemme PSU(ene) (2000kr?)du må ha for å drive hærligheten ;)

Lenke til kommentar
Hvis jeg begynner å jobbe, og spare(...)

7328142[/snapback]

 

 

du må vel ikke glemme: 3000kr for Vista ultimate og ca 2000? for kabinett.. og la oss ikke glemme PSU(ene) (2000kr?)du må ha for å drive hærligheten ;)

7328224[/snapback]

 

 

cooler master stacker og 2xheftig tagan?

Endret av Spr0cket
Lenke til kommentar
Hvis jeg begynner å jobbe, og spare alt av penger jeg får nå, burde jeg ha råd til dette, samtidig som jeg kan leve.

 

4 x skjermkort : ca 20000

2 x CPU : ca 12000

4 x RAM : ca 5000

4 x HD : ca 4000

+

HK : 4000

 

noe sånt, kan vel egentlig legge til en 5-6000 siden det var veldig rundt regnet. Å skal man ha en maskin i den duren, må man jo resten av utstyret matche...så det blir ikke billig. Men fun for the big guys, det er det ikke tvil om :D

 

Systemet utførte en rekke tunge oppgaver samtidig, inkludert å kjøre et spill, spille av en film og drive med encoding - tilsynelatende med god ytelse.
:wee:

7328142[/snapback]

 

 

du må vel ikke glemme: 3000kr for Vista ultimate og ca 2000? for kabinett.. og la oss ikke glemme PSU(ene) (2000kr?)du må ha for å drive hærligheten ;)

7328224[/snapback]

 

Når du ser på disse prisene på alt det andre så blir ikke dette hovedkortet noe dyrt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...