Gå til innhold

gmailkontoer til salgs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, må gi han litt kred. Kreativ måte å få litt småpenger på. Det er jo slik de aller fleste "self-made millionaire's" begynner :)

 

..Og denne tråden bidrar fint med markedsføringen.

7328904[/snapback]

Problemet for selgeren er jo at de fleste her gir bort det samme gratis slik at det blir nok få som betaler ham for det

Lenke til kommentar

Ozelot,

Å fremme et produkt for massene er jo en liten del av markedsføringen. Resultat kan jo selvfølgelig gi indikajson på om markedsføringen fungerte eller ikke.

 

pertm,

Vel, så lenge det er gratis for vedkommende og det finnes idioter i verden, fungerer dette. Har absolutt ikke noe å tape på det.

Lenke til kommentar

Når jeg var 13 år og ville prøve noe annet en Windows, så så jeg en annonse på TekstTV, der en kar solgte Redhat Linux til 250,- Jeg syntes dette hørtes veldig rimelig ut så jeg kjøpte i god tro.

Har faktisk ikke tenkt over det før i senere tid, at jeg like gjerne kunne tørket meg bak med de pengene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vel,

 

Linuxdistro selges i tillegg til gratis nedlasting men da betaler du for eske, ordentlig isntallasjonsCD/DVD, manual og support :)

 

Kan godt hende at enkelte selger Linuxdistro i eske

7343809[/snapback]

ut i fra det jeg har hørt så kommer ikke gmail kontoer i eske, vist ikke de har kommet med noe nytt da :!:

Endret av sub1343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...