Gå til innhold

Madden NFL 07 har last gen grafikk på PS3


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Dårligere maskinvare.

7334414[/snapback]

Utrolig så usaklige innlegg du klarer å få til. PS3 ER vanskelig å uvikle til, siden CPU-en er asymmetrisk.++

Det har vært hast med å få ut spillene til lansering og vært hast med å få ut selve PS3-en også virker det som. For mye ser uferdig ut, spesielt online-systemet. Nå har jeg ikke sammenlignet mye grafikk mellom PS3 og xbox 360(mye på grunn av at jeg bryr meg heller lite om hvilken som har best grafikk), men Fight Night er jo klart bedre på PS3.

Lenke til kommentar
Jeg tror folk her på forumet ofte bryr seg om ting som ikke direkte angår dem selv. Er også ganske så sikker på at det finnes folk her til lands som liker amerikansk fotball, og da har man ikke så alt for mange alternativer til spillkjøp, så litt informasjon om titlene er nok ikke å forakte.

 

"Maddden NHL 07 har last gen grafikk på PS3" - NHL er vel National Hockey League, men det er vel amerikansk fotball det er snakk om ja selv om hockey interessen vel er stoerre i Norge enn interessen for amerikansk fotball? Er vel temaet som er feil og det er Madden NFL det er snakk om.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
- Dårligere maskinvare.

7334414[/snapback]

Utrolig så usaklige innlegg du klarer å få til. PS3 ER vanskelig å uvikle til, siden CPU-en er asymmetrisk.++

Det har vært hast med å få ut spillene til lansering og vært hast med å få ut selve PS3-en også virker det som. For mye ser uferdig ut, spesielt online-systemet. Nå har jeg ikke sammenlignet mye grafikk mellom PS3 og xbox 360(mye på grunn av at jeg bryr meg heller lite om hvilken som har best grafikk), men Fight Night er jo klart bedre på PS3.

7334771[/snapback]

 

"PS3 er vanskeligere å utvikle til", "Utviklerne må bli kjent med maskinvaren først", bla, bla, bla, bla, blah! Vi har hørt det tusen ganger før, og vi kommer sikkert til å få høre det tusen ganger til, selv etter 1 år eller 2, når X360 fremdeles har spill som ser bedre ut og flyter bedre.

 

Jeg er klar over at PS3 er mer tungvindt å utvikle for, det har spillutviklere selv sagt, og det er noe jeg personlig også har ment, og jeg har også sagt at det er en feil jeg mener Sony har gjort, en av mange.

 

Når det gjelder Fight Night, jeg synes ikke det ser bedre ut, jeg synes bokserne ser veldig plastikk ut, samme look som i NBA 07 til PS3, og det synes jeg er veldig stygt, men hver sin smak. Hvis du ser på publikum, så vil du også se at de er langt dårligere. Men vi får heller se på spillene som er ute, og er spillbare. Fight Night kan vi snakke om når det har kommet omtaler av det ferdige produktet.

 

Teknisk prat ang. spesifikasjonene til maskinene er jeg ferdig med, det har jeg diskutert såpass mange ganger at jeg gidder mer, mye pga. at det man sier går over hode til folk da de ikke har nok innsikt i emnet.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
- Dårligere maskinvare.

7334414[/snapback]

Utrolig så usaklige innlegg du klarer å få til. PS3 ER vanskelig å uvikle til, siden CPU-en er asymmetrisk.++

Det har vært hast med å få ut spillene til lansering og vært hast med å få ut selve PS3-en også virker det som. For mye ser uferdig ut, spesielt online-systemet. Nå har jeg ikke sammenlignet mye grafikk mellom PS3 og xbox 360(mye på grunn av at jeg bryr meg heller lite om hvilken som har best grafikk), men Fight Night er jo klart bedre på PS3.

7334771[/snapback]

 

"PS3 er vanskeligere å utvikle til", "Utviklerne må bli kjent med maskinvaren først", bla, bla, bla, bla, blah! Vi har hørt det tusen ganger før, og vi kommer sikkert til å få høre det tusen ganger til, selv etter 1 år eller 2, når X360 fremdeles har spill som ser bedre ut og flyter bedre.

 

Jeg er klar over at PS3 er mer tungvindt å utvikle for, det har spillutviklere selv sagt, og det er noe jeg personlig også har ment, og jeg har også sagt at det er en feil jeg mener Sony har gjort, en av mange.

 

Når det gjelder Fight Night, jeg synes ikke det ser bedre ut, jeg synes bokserne ser veldig plastikk ut, samme look som i NBA 07 til PS3, og det synes jeg er veldig stygt, men hver sin smak. Hvis du ser på publikum, så vil du også se at de er langt dårligere. Men vi får heller se på spillene som er ute, og er spillbare. Fight Night kan vi snakke om når det har kommet omtaler av det ferdige produktet.

 

Teknisk prat ang. spesifikasjonene til maskinene er jeg ferdig med, det har jeg diskutert såpass mange ganger at jeg gidder mer, mye pga. at det man sier går over hode til folk da de ikke har nok innsikt i emnet.

7348046[/snapback]

 

:!:

 

BTK, den store spelutviklaren med tekniske innsikter hinsides den ordinære forumbrukar?

At du av alle hevdar Ps3 har dårlegare maskinvare er intet anna enn arrogant, og det veit du meget godt. Du seier med andre ord at du veit betre enn t.d John Carmack, noko eg trur du ikkje gjer. I motsetning til deg, arbeidar han med både Ps3 og 360, mens du arbeidar med ingen av dei, etter det eg veit.

 

Du kan ikkje seia at om eitt og 2 år så har fortsatt 360 spel som ser betre ut og flyter betre. Det kan me først seie om eitt år.

Så lenge spelindustrien som mtør komma med sin eigen identitet ut i media er samde om at Ps3 er ei maskin med enormt potensiale og den beste teknologien som har vore i ein konsoll, så trur eg heller på dei enn spekulasjonar av forumbrukarar.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at PS3 garantert har dårligere maskinvare, når det gjelder den posten over her et sted, var det en som hadde skrevet en liste ang. negative elementer ved PS3, og jeg bare la til en post med "- maskinvare" under, det var ment som et tillegg til posten hans. At PS3 muligens har dårligere maskinvare.

 

Jeg mener fremdeles fast bestemt at Sony har gjort noen dårlige valg med tanke på maskinvaren, og at det er noe som vil vise seg selv, og jeg mener det allerede nå har vist seg. Men i tiden som kommer, vil det bare bli enda tydeligere, det er min spådom.

 

Når det gjelder Carmack, han har kommet med en uttalelse om at PS3 er bra på rå kraft, men at X360 er enklere å utvikle for. Dette er jeg forsåvidt enig i, men kraft er ikke alt. Kraften til PS3 ligger egentlig kun i CPU'en, X360's GPU er sterkere, noe de fleste ser ut til å være enige om. Når det gjelder CPU'en, selv om den har mye kraft, er det ikke så sikkert denne egner seg så spesielt til spill, og det er noe man kan gå vel detaljert inn på, noe som har blitt prøvd her på forumet før, men det er der jeg mener innsikten til de fleste svikter, så de klarer ikke å være med på diskusjonen. Derfor gidder jeg ikke å ta den, skjønner?

 

Du kan ikkje seia at om eitt og 2 år så har fortsatt 360 spel som ser betre ut og flyter betre. Det kan me først seie om eitt år.

 

Det er min spådom. Jeg sier det nå, så når det skjer, så kan jeg si; "Hva sa jeg?".

Lenke til kommentar
Det er min spådom. Jeg sier det nå, så når det skjer, så kan jeg si; "Hva sa jeg?".

 

Du er sikker i din sak skjøner eg :p .

 

Når det gjelder Carmack, han har kommet med en uttalelse om at PS3 er bra på rå kraft, men at X360 er enklere å utvikle for. Dette er jeg forsåvidt enig i, men kraft er ikke alt. Kraften til PS3 ligger egentlig kun i CPU'en, X360's GPU er sterkere, noe de fleste ser ut til å være enige om. Når det gjelder CPU'en, selv om den har mye kraft, er det ikke så sikkert denne egner seg så spesielt til spill, og det er noe man kan gå vel detaljert inn på, noe som har blitt prøvd her på forumet før, men det er der jeg mener innsikten til de fleste svikter, så de klarer ikke å være med på diskusjonen. Derfor gidder jeg ikke å ta den, skjønner?

Vel, han nevnte det i konteksten i utviklinga av spelet han jobber med, så det er nok til spel det er snakk om.

 

Anbefalar denne artikkelen om kva moglegheiter Cell opnar for spelutvikling:

http://psinext.e-mpire.com/index.php?categ...s_articleid=667

Veldig interessant! :)

Lenke til kommentar

Dette er hva Carmack sa:

 

What are your thoughts on the Xbox 360 and the PS3? With the Xbox 360 now released in three territories, can you see yourself developing a game with either of those consoles in mind? “DOOM 3: Demonic Regions” for Xbox 360 & PS3, maybe?

 

JC: They are both powerful systems that are going to make excellent game platforms, but I have a bit of a preference for the 360’s symmetric CPU architecture and excellent development tools. The PS3 will have a bit more peak power, but it will be easier to exploit the available power on the 360. Our next major title is being focused towards simultaneous release on 360, PS3, and PC.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke sagt at PS3 garantert har dårligere maskinvare, når det gjelder den posten over her et sted, var det en som hadde skrevet en liste ang. negative elementer ved PS3, og jeg bare la til en post med "- maskinvare" under, det var ment som et tillegg til posten hans. At PS3 muligens har dårligere maskinvare.

 

Jeg mener fremdeles fast bestemt at Sony har gjort noen dårlige valg med tanke på maskinvaren, og at det er noe som vil vise seg selv, og jeg mener det allerede nå har vist seg. Men i tiden som kommer, vil det bare bli enda tydeligere, det er min spådom.

 

Når det gjelder Carmack, han har kommet med en uttalelse om at PS3 er bra på rå kraft, men at X360 er enklere å utvikle for. Dette er jeg forsåvidt enig i, men kraft er ikke alt. Kraften til PS3 ligger egentlig kun i CPU'en, X360's GPU er sterkere, noe de fleste ser ut til å være enige om. Når det gjelder CPU'en, selv om den har mye kraft, er det ikke så sikkert denne egner seg så spesielt til spill, og det er noe man kan gå vel detaljert inn på, noe som har blitt prøvd her på forumet før, men det er der jeg mener innsikten til de fleste svikter, så de klarer ikke å være med på diskusjonen. Derfor gidder jeg ikke å ta den, skjønner?

 

Du kan ikkje seia at om eitt og 2 år så har fortsatt 360 spel som ser betre ut og flyter betre. Det kan me først seie om eitt år.

 

Det er min spådom. Jeg sier det nå, så når det skjer, så kan jeg si; "Hva sa jeg?".

7352948[/snapback]

 

I følge EA vil det ta to til fire år før vi merker at PS3 er sterkest. John Carmack har også sagt at PS3 er sterkest. Både EA og Carmack vet dette mye bedre enn deg. Carmack har satt standarden for hvordan en god motor skal være siden begynnelsen av 90-tallet.

 

Sony vet også dette bedre enn deg, og det er en grunn til at de har valgt Cell. 360-GPU-en er marginalt sterkere, men kan ikke gjøre noe som PS3-GPU-en ikke kan gjøre. Prosessoren er også en viktig faktor når det gjelder f.eks. fysikk. I skrivende stund finnes det ikke et eneste 360-spill som kan hamle opp med Motorstorm når det gjelder fysikk, og det eneste som er annonsert, er Alan Wake.

 

Alle som vet noe som helst om HW-en til PS3, vet at Cell er langt vanskeligere enn Xenon å ha med å gjøre.

Lenke til kommentar
I skrivende stund finnes det ikke et eneste 360-spill som kan hamle opp med Motorstorm når det gjelder fysikk, og det eneste som er annonsert, er Alan Wake.

7353041[/snapback]

 

Så i skrivende stund er det ingen spill som kan konkurrere med fysikken til Motorstom som ikke har kommet ut enda, bortsett fra Alan Wake som heller ikke har kommet ut.. Jeg som syntes det var teit nok å sammenligne sånne ting på spill som faktisk var ferdige og tilgjengelige :ermm:

Lenke til kommentar
I skrivende stund finnes det ikke et eneste 360-spill som kan hamle opp med Motorstorm når det gjelder fysikk, og det eneste som er annonsert, er Alan Wake.

7353041[/snapback]

 

Så i skrivende stund er det ingen spill som kan konkurrere med fysikken til Motorstom som ikke har kommet ut enda, bortsett fra Alan Wake som heller ikke har kommet ut.. Jeg som syntes det var teit nok å sammenligne sånne ting på spill som faktisk var ferdige og tilgjengelige :ermm:

7353070[/snapback]

 

Motorstorm er vel lansert i Japan?

Lenke til kommentar
Motorstorm har komt ut i Japan. De får bare ikke online delen

 

'eller tar jeg helt feil her?

7353130[/snapback]

 

Et raskt søk på Wikipedia viser februar i USA og mars i Europa og Japan. Google og Wikipedia er ting du bør teste ut neste gang du lurer på en så trviell ting.

 

edit: glem det. ser at det står 7. desember i japan nederst. Syns dette var et rart valg av utviklerne hvis det stemmer.

Endret av Dinex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...