Gå til innhold

Trenger hjelp med aq quest


Anbefalte innlegg

i dag ble eg den lykkelige eier av Imperial Qiraji Armaments. som kan gi bla http://www.thottbot.com/?i=52850

men guilden min tok akkurat huhuran og vil ikke komme på cthun på en stund. så d eg lurer på da. hvis eg entrer en cleanet instance, leverer questet og går ut igjen, uten å drepe noe. vil eg bli saved til den slik at eg feks ikke kan raide med guilden dagen etter? er eneste mulighet å skippe guild raidet den uken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare vent til dere tar Twins, som du sier har dere tatt Huhuran og Twins er easymode ;)

7320878[/snapback]

 

Jeg vil da absolutt si at det er et relativt stort hopp i vanskelighetsgrad fra Huhuran til Twins :ermm:

7321011[/snapback]

 

må si meg enig der :yes: Twins er mye verre enn Huhuran.. og før å ikkje snakke om Trash'n etter huhuran :thumbdown:

 

 

edit: typo

Endret av Noheals
Lenke til kommentar

Holde tanken i live og holde kontroll over fighten.

 

En liten screw up og det er wipe (som f eks en idiot rogue ikke løper vekk fra vek nilash fort nok osv..)

 

Med naxx/aq40 gear er de pikklette, men med mest mc gear med litt bwl gear mangler man litt for å ta dem.

 

Men om du greier 10% av fighten greier du 100%, alt er om pullen å få ting stabile.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...