Gå til innhold

Får ikke slettet filer lastet ned med Direct Connect


Trancton

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til dette problemet?

 

Har lastet ned filmer, og andre filer fra Direct Connect, men når jeg skal slette dem, sier Windows XP at filen er i bruk, og kan derfor ikke slettes... Dette til tross for at jeg har rebootet maskinen, lukket Direct Connet etc... Det pleier å gå til slutt, men da har jeg som oftest rebootet maskinen ørten ganger... Noen som kjenner til dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-13 21:28, skrev Trancton:

Noen som kjenner til dette problemet?


Har lastet ned filmer, og andre filer fra Direct Connect, men når jeg skal slette dem, sier Windows XP at filen er i bruk, og kan derfor ikke slettes... Dette til tross for at jeg har rebootet maskinen, lukket Direct Connet etc... Det pleier å gå til slutt, men da har jeg som oftest rebootet maskinen ørten ganger... Noen som kjenner til dette?



 

 

Kan hende det er fordi at win mediaplayer er opptatt med å kikke på filen, og da går det ikke an å slette den. Høyreklikk på fila som du vil slette --> cut. Velg ny fil, som mp så blir opptatt med å lese. Paste fila til søppelkurven.

Finnes sikkert enklere måter, men sånn gjør JEG det.

Lenke til kommentar

jeg tror også at man kan prøve å gå inn i sikkerhets modus. da kan det hende at man kan slette filene derifra. ellers kan du prøve å avinstallere hele Direct Connect kanskje det virker. vet ikke helt om det er det samme som kazaa, men i kazaa så kan man spille av filene som man har lastet ned fra selve spilleren. hvis det samme går an i direct connect så kan du prøve å slette filene derifra. har ikke peiling om det virker. fordi jeg bruker ikke slike program lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...