Gå til innhold

Macbook forhandler i Oslo


Prosit

Anbefalte innlegg

Har tenkt meg til Oslo i helgen, og siden jeg har lyst på mac, tenkte jeg at jeg skulle ta med meg 1ghz/1gbram/80gbhd modellen hjem igjen. Hvilke forhandlere har denne modellen? (den nyeste, med core 2 duo). Eventuelt noen som vet noe om lagerstatus?

 

Vil helst ikke betale mer enn jeg hadde vært nødt til i apples webshop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville prøvd Eplehuset, men det er ikke sikkert de har fått inn Core 2 Duo enda.

Eg snakka med Eplehuset i Ålesund for ei veke sidan, og dei rekna ikkje med å få den før om ca 2 veker (dvs. ca 23. november). Reknar med at det er omtrent den same datoen for Oslo.

 

Prosit: Du kan finne ein oversikt over forhandlarar her: http://www.apple.com/no/buy/locator/

7300624[/snapback]

 

Jeg bestilte en Macbook Core 2 duo fra eplehuset istad, og fikk en mail like etter med den hyggelige beskjeden:

 

"Hei Din ordre blir pakket og sendes ut i dag.

 

Du vil får en mail med sporingsnr så snart den er pakket.

 

Skulle det være noen spørsmål, så bare ta kontakt på [email protected]"

 

Jippi :D

Lenke til kommentar

17.11.06 17.34 AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Innlevert etter frist

Tiltak: Videresendes neste virkedag 6012 ÅLESUND

 

17.11.06 17.33 INNLEVERT POSTKONTOR 6012 ÅLESUND

 

Er det noen som har vært borti noe lignende før? Det har vært sånn siden fredag. Sjekket for et minutt siden, og den har fortsatt samme status. Jeg som hadde håpet på å få den på tirsdag, men men. :(

Lenke til kommentar
Eventuelt bare stikk på posten og hent den. 6012 vil jeg tro er postkontoret på Blindheim. Bare print ut sida så skal det nok gå bra.

 

EDIT: Pakkesporingssida that is.

7322264[/snapback]

 

Bare stikk på posten? Ålesund er nok et _par_ timer unna her. Pakken skal helt til moss. :p

Lenke til kommentar
Eventuelt bare stikk på posten og hent den. 6012 vil jeg tro er postkontoret på Blindheim. Bare print ut sida så skal det nok gå bra.

 

EDIT: Pakkesporingssida that is.

7322264[/snapback]

 

Bare stikk på posten? Ålesund er nok et _par_ timer unna her. Pakken skal helt til moss. :p

7322524[/snapback]

HAHA! Da så :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...