Gå til innhold

Warrior i 2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det vil stort sett si at rage generationen vil bli mye mindre, hvis ikke du har alt grønt. har sett på tallene og de er ganske urovekkende. med 150 dps vil du få ca 30% mindre rage av din dmg. rage vil rett og slett scale dårligere med gear.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar

Forandring gjør enkelt og greit at warriors ikke scaler så sinnsykt med gear som de gjør akkurat nå.

Jeg regner med at ingen nekter for at en warrior med gear fra BWL/AQ/Naxx er imba. Topper DPS i PvE, meier ned alt som beveger seg i PvP!

 

Før normaliseringen for ca 1 år siden var det mye skrik og skrål, men i etterkant er vel de fleste komfortabel med den. Arcanite Reaper var jo så blod- imba at det var ikke gøy en gang.

Om 6 mnd kommer vi nok til å se tilbake på denne nerfen og si at den var legitim.

 

Kanskje :p

Lenke til kommentar

Det er for å balansere rogues og warriors i endgame dps, det er jo ganske banalt når man tenker på det.

 

Energy regenerer statisk, det påvirkes ikke av gear. Eneste forskjell er at man får mer damage ut av energy'n etterhvert som gearet blir bedre. Hver backstab/ss gjør mer damage når man får bedre våpen, men man får ikke gjort flere backstabs eller sinister strikes.

 

Warrior rage generation er ikke statisk, den påvirkes (i dette tilfellet) av skaden man påfører fienden. Gjør man mer skade, får man mer rage, som man igjen gjør mer skade med, som gjør det ganske ubalansert når man er langt i endgame for rogues/warriors. Nå, vil det være mer statisk rage generation, dette er bra for de med dårligere gear, bra for balanse (om det er gjort riktig vel og merke), men dog litt synd for de warriors som har/har tilgang på det beste av det beste.

Lenke til kommentar

Som en hardbarka rogue, så er det trist å se at en ren dps-class som rogue, blir outdmg av dps-warriors med omtrent samme kvalitet på gear. Dette ser jeg i veldig mange guild, at på topp ligger dps-warrior(s), med en skokk med roguer bak seg. Eneste fordelen med å være rogue er jo at vi kan kontrollere aggroen vår littegranne bedre, ved hjelp av feint og vanish. ( pleeease gi kortere cooldown på vanish da. Les: feign death)

 

Og dessuten... dps-warriors i pvp... de eier jo så sykt mye.

 

Men for all del, rogue er dritmorro å spille uansett :)

Lenke til kommentar
Forandring gjør enkelt og greit at warriors ikke scaler så sinnsykt med gear som de gjør akkurat nå.

Jeg regner med at ingen nekter for at en warrior med gear fra BWL/AQ/Naxx er imba. Topper DPS i PvE, meier ned alt som beveger seg i PvP!

 

Før normaliseringen for ca 1 år siden var det mye skrik og skrål, men i etterkant er vel de fleste komfortabel med den. Arcanite Reaper var jo så blod- imba at det var ikke gøy en gang.

Om 6 mnd kommer vi nok til å se tilbake på denne nerfen og si at den var legitim. 

 

Kanskje :p

7298737[/snapback]

 

Jeg nekter.

1. Det er mange ganger så vanskelig for en warrior å skaffe gear for å tilsvare en rogue.

2. En fury warrior outdamager som regel ikke en rogue, utenom på enkelte lolkamper som loatheb, patchwerk og thaddius, som gir syke fordeler enten på grunn av syke dmgbuffs eller at man ikke kan dra aggro.

3. Prøvder du å pvpe med furyspec og PvE gear, blir du selv meid ned mer enn du meier ned andre ^^

Lenke til kommentar

Hubman, så det du sier er at pvp class (altså den pvp som teller, duels teller ikke, heller ikke random noobs i BG's) nummer en har blitt nerfet og noe er galt med det? Skal vi se på slik rogues var før så var det jo helt horribelt for casters.

 

Epic gearet warriors blir nerfet, ja. Vanlig gearet blir sannsynligvis buffet. En class som har plate, primær oppgave å tanke, bør ikke slå en class i leather med primær oppgave å gjøre damage i å gjøre damage. Det er banalt.

 

Skal vi se på sippingen det ble når attack power ble normalisert og hvordan det er idag så er det merkelig hvordan hunters, warriors og rogues forstatt gjør det bra. Har de det perfekt? Nei, men hvem har vel det? Warlocks er jo så sykt avhengig av Deathcoil at det er latterlig. Når den funker er det "IWIN" knapp og når den resister er man gratis HK.

Lenke til kommentar
3. Prøvder du å pvpe med furyspec og PvE gear, blir du selv meid ned mer enn du meier ned andre ^^

7299109[/snapback]

 

Offtopic, men feil :)

7299770[/snapback]

 

Ok? :) Du er klar over at selv mager får mer stamina fra gear en fury-plate?

Fury spec i rank13 sett eller å bruke ymse andre deler for mer stamina fungerer selvfølgelig, men det er ikke alle som ha 4-5 sett i banken for alle formål :ph34r:

 

http://www.thottbot.com/?i=53897

http://www.thottbot.com/?i=52964

http://www.thottbot.com/?i=53391

http://www.thottbot.com/?i=53713

 

Formelig renner over av stamina her jo :)

Endret av likferd
Lenke til kommentar
3. Prøvder du å pvpe med furyspec og PvE gear, blir du selv meid ned mer enn du meier ned andre ^^

7299109[/snapback]

 

Offtopic, men feil :)

7299770[/snapback]

 

Ok? :) Du er klar over at selv mager får mer stamina fra gear en fury-plate?

Fury spec i rank13 sett eller å bruke ymse andre deler for mer stamina fungerer selvfølgelig, men det er ikke alle som ha 4-5 sett i banken for alle formål :ph34r:

 

http://www.thottbot.com/?i=53897

http://www.thottbot.com/?i=52964

http://www.thottbot.com/?i=53391

http://www.thottbot.com/?i=53713

 

Formelig renner over av stamina her jo :)

7299856[/snapback]

 

Jeg har 5k hp, 11hit 1200ap i fury gear, og jeg tar det meste jeg kommer over :)

Lenke til kommentar
Føler selv jeg må ha minst 6000 hp ubuffet i pvp. Dualweild i pvp føler jeg suger ganske bra også. Da sitter jeg igjen med 2h og dårligere damage enn arms spec ^^

Uheldigvis virker det som at +hit på plate automatisk medfører lite stamina.

7299958[/snapback]

 

Joda, er enig med deg.. Men jeg føler jeg faktisk har mer dmg i PVP med Dual-wield.. Sitter selv med litt stam og hit blandet, ettersom jeg har noen marshal deler, noe som sikkert hjelper litt i forhold til "pure" pve deler da :)

Lenke til kommentar
3. Prøvder du å pvpe med furyspec og PvE gear, blir du selv meid ned mer enn du meier ned andre ^^

7299109[/snapback]

 

Offtopic, men feil :)

7299770[/snapback]

 

fury er enda ikke like bra til arms i pvp. hvis du vil ha bloodthirster som tar i nærheten av så mye som en MS, da må du ha 1400ap ubuffet. det vil si du må ofre nesten alle andre stats or feks løpe rundt med 4k hp. fury warriore er bra pve dps og nerfen er forsåvit grei. eg tror det er arms warriorene denne "normaliseringen" vil gå ut over mest, siden de allerede har rage problemer mot noen classer. har sett på tallene fra BC, og det er KUN de warriorene med grønt gear som vil tjene noe på dette.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
Forandring gjør enkelt og greit at warriors ikke scaler så sinnsykt med gear som de gjør akkurat nå.

Jeg regner med at ingen nekter for at en warrior med gear fra BWL/AQ/Naxx er imba. Topper DPS i PvE, meier ned alt som beveger seg i PvP!

 

Før normaliseringen for ca 1 år siden var det mye skrik og skrål, men i etterkant er vel de fleste komfortabel med den. Arcanite Reaper var jo så blod- imba at det var ikke gøy en gang.

Om 6 mnd kommer vi nok til å se tilbake på denne nerfen og si at den var legitim. 

 

Kanskje :p

7298737[/snapback]

 

Jeg nekter.

1. Det er mange ganger så vanskelig for en warrior å skaffe gear for å tilsvare en rogue.

 

Dette stemmer ikke, finnes utrolig mye gear i både naxx og aq40 at jeg ler av denne uttalelsen som bare viser at du ikke helt har peiling om det du yrer om.

 

2. En fury warrior outdamager som regel ikke en rogue, utenom på enkelte lolkamper som loatheb, patchwerk og thaddius, som gir syke fordeler enten på grunn av syke dmgbuffs eller at man ikke kan dra aggro.

 

Hehe, stemmer nå ikke heelt dette heller du. En warrior som tanker og en warrior som gjør dps som begge vet hva de gjør blir et resultat med fin dps uansett boss man er opp mot omtrent.

 

3. Prøvder du å pvpe med furyspec og PvE gear, blir du selv meid ned mer enn du meier ned andre ^^ - Dette skal jeg ikke uttale meg om.

7299109[/snapback]

Lenke til kommentar
Forandring gjør enkelt og greit at warriors ikke scaler så sinnsykt med gear som de gjør akkurat nå.

Jeg regner med at ingen nekter for at en warrior med gear fra BWL/AQ/Naxx er imba. Topper DPS i PvE, meier ned alt som beveger seg i PvP!

 

Før normaliseringen for ca 1 år siden var det mye skrik og skrål, men i etterkant er vel de fleste komfortabel med den. Arcanite Reaper var jo så blod- imba at det var ikke gøy en gang.

Om 6 mnd kommer vi nok til å se tilbake på denne nerfen og si at den var legitim. 

 

Kanskje :p

7298737[/snapback]

 

Jeg nekter.

1. Det er mange ganger så vanskelig for en warrior å skaffe gear for å tilsvare en rogue.

 

Dette stemmer ikke, finnes utrolig mye gear i både naxx og aq40 at jeg ler av denne uttalelsen som bare viser at du ikke helt har peiling om det du yrer om.

 

Er jo kjent at aller fleste warriors har tilgang på Naxx-gear

 

2. En fury warrior outdamager som regel ikke en rogue, utenom på enkelte lolkamper som loatheb, patchwerk og thaddius, som gir syke fordeler enten på grunn av syke dmgbuffs eller at man ikke kan dra aggro.

 

Hehe, stemmer nå ikke heelt dette heller du. En warrior som tanker og en warrior som gjør dps som begge vet hva de gjør blir et resultat med fin dps uansett boss man er opp mot omtrent.

 

Enig her, fury warriors er mye dårligere på threat management men går som regel greit etter min erfaring

 

3. Prøvder du å pvpe med furyspec og PvE gear, blir du selv meid ned mer enn du meier ned andre ^^ - Dette skal jeg ikke uttale meg om.

 

MS for PvP hvertfall, fury funker ikke i PvP pga lack av burst DPS

7299109[/snapback]

7320690[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...