Gå til innhold

Warrior i 2.0


Anbefalte innlegg

For det første mister. Tror ikke vi dps warriors whiner over hvor vanskelig det er å få bra dps plate. Vi bare konstanterer fakta, uten å mene at rogues ninjaer "vår" loot.

 

Men faktumet er at dersom man raider er hovedoppgaven å tanke, andre oppgave er dps, det ville vært urettferdig om vi fikk to sett der hvor alle andre klasser får ett sett. og dersom det skulle vært tilfelle så bring om the shadowpriest set, stamina sterke mage set'ene, dps loladin set'ene, melee shaman dps set'ene etc.

 

Og her tar du feil. I mitt guild er min hovedoppgave DPS (som dps warrior), men jeg må også off-tanke ads på bossfighter. Jeg gjør begge deler med glede. Hva jeg ikek gjør med glede er å være MT, og guildet forventer det heller ikke av meg. Vi har 2 stk full prot warriors i guildet (som er i rading gruppen). Mer trenger vi ikke foreløpig.

 

Forvent derimot ikke pure dps set for warriors noen sinne i framtiden imo, tenk på dps/off-tank gear, for uansett hvordan du vrir og vender på det så er vi det vi ha rpå oss: Plate.

 

Vel...etter det jeg har sett så kan man velge om tier 4 eller 5 (husker ikke helt her) i BC skal være tank eller dps set:) Så joda..vi får pure dps set plate jo takk:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Vil vi få en gratis respecc når maintenance en gang er over? Og er det noen som har et bra forslag til specc? Er svak for 2h og arms/fury. Men kan noen gi meg et forslag på hvordan jeg burde sette det opp for maks skade med 2h min

7437504[/snapback]

Jepp og jeg aner ikke hva jeg skal specce, men blir vel Unstable affliction. Damage over time med fear FTW
Lenke til kommentar

jeg skal ihvertfall specce meg så langt bort fra raid dps så jeg klarer i og med at nå blir det pvp og grinding til lvl 70 i 5-6 mnd fremover. Grinding fra 16 januar da hehe..men det er ikke lenge til:)

 

Tenker på å kjøre rett ned til endless rage, men detet blir gjerne litt for gimpa nå før lvl 70. Men i bunn og grunn så betyr det ikek allverden før lvl 70 uansett. Det er da man må begynne å tenke på det perfekte build:) Og innen den tid jeg er lvl 70 har dem som ikke har et liv forlengs kommet seg til lvl 70 og funent det mest perfekte arms 2H sverd buildet:) som jeg kopierer uten skam:)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...