Bruktbilen Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Den må jeg flire av.har du sett den [GODE] grafiket til diablo 2 har, har spillt det herregud det er et spill folk spillte for mange år siden! 7313883[/snapback] ahh, her er et klassisk eksempel på en ny generasjon av "slike" folk... Prøv diablo2, det er pokkers deilig å spille det. Guildwars er greit, men kan ikke hoppe som var avgjørende for meg :> NWN er et svært koselig spill, mange timers oppdagelse. Baldurs Gate, men det er ikke online, samme stil som NWN.
vargaz Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) Du kunne vel prøvd deg på mario? som oss andre når vi var så gamle som deg? Er vel en aldersgrense på wow også ? er det ikke? *ellers er utendørs aktiviteter aboslutt å anbefale.. ikke stuk deg foran pc'n og spill wow, du har INGENTING igjen for det senere i livet... Endret 19. november 2006 av vargaz
Vidar Busk Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 *ellers er utendørs aktiviteter aboslutt å anbefale.. ikke stuk deg foran pc'n og spill wow, du har INGENTING igjen for det senere i livet... 7314941[/snapback] Mener du at det er et liv utenfor Azeroth?
vargaz Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Sjokkernde for dere som spiller wow er det ikke? prøv det... det er jævli bra grafikk på det..sålenge du har skjermkort til å drive det... ellers får du kjøppt sånn addons som du setter foran skjermen din, slik at du får fin justert...
Vidar Busk Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Sjokkernde for dere som spiller wow er det ikke? prøv det... det er jævli bra grafikk på det..sålenge du har skjermkort til å drive det... ellers får du kjøppt sånn addons som du setter foran skjermen din, slik at du får fin justert... 7315040[/snapback] Hmmm...Jeg skal spre ordet videre! Har hørt om Instancen "Real Life" men den skal visst være jævelig vanskelig! Ironisk nok vet jeg akkurat hva du mener, spilte WoW før! Var WoW Zombie! Jeg annbefaler det ikke! Go guildwars eller et annet "ikke Avhengihets" skapendes spill
kdog Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Problemet med å sette foten utenfor døren er at man har brukt opp så mye tid ved skjermen at alle andre har mye høyere level, både skole, fysisk og sosialt ...
Mala Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Har sett mange falle for WoW, og aldri blitt den samme. Har ein lillebror(16) som er på vei inn i det universet. Har sagt til han at han må begrense spillinga der altså. Dog er han ikkje typen til å blei heilt nerdified i huet av slikt, men man veit jo aldri. Er glad eg har eit medfød hat mot levl 1337-skillz og slike ting
the_zombie Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Problemet med wow er vel at det er i så mye større skala enn alle andre mmorpger før den. Mmorpg er ikke lenger noe bare nerder driver med, men noe "alle" kan spille
Mala Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Problemet med wow er vel at det er i så mye større skala enn alle andre mmorpger før den. Mmorpg er ikke lenger noe bare nerder driver med, men noe "alle" kan spille 7315346[/snapback] Men utfallet er som oftest mye av det samme
Vidar Busk Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Problemet med å sette foten utenfor døren er at man har brukt opp så mye tid ved skjermen at alle andre har mye høyere level, både skole, fysisk og sosialt ... 7315122[/snapback] hahahahahahaa den der skal jeg quote på signaturen min xD
Skarstard Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) espenh10, jeg vil egentlig anbefale deg å vente litt før du kjøper et onlinespill. Hvis du skal spille Guild Wars, Anarchy Online eller et hvilket som helst spill i den kategorien må du ha gode engelskkunnskaper, noe jeg, utifra det jeg har lest av dine poster på dette forumet, tviler på at du har. Hvis man skal få noe ut av onlinespill sier det seg selv at du må kunne kommuniserer effektivt. Endret 19. november 2006 av Skarstad
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 (endret) Vil anbefale Guild Wars fremfor WoW til akkurat deg, mest fordi at det potensielt er rimeligere og mindre avhengighetsdannende av natur. Jeg skjønner også at Diablo 2 er uaktuelt, folk har en tendens til å glemme at folk som ikke har spilt et gammelt spill ikke har samme forhold til det som oss som spilte det på den tiden det kom ut. WoW er et typisk mmorpg-spill, og disse spillene er veldig avhengighetsdannende (eller rettere sagt: det er stort potensiale for at det blir det). Og forøvrig: Istedet for å rakke ned på skrivefeil hos folk på forumet går det fint an å lukke tråden/overse innlegget. Å spille et onlinespill er forresten en glimrende måte å lære seg bedre engelsk på. Endret 19. november 2006 av Slettet+214asdf125
Bruktbilen Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Det er noe jeg kan skrive under på, lærte meg engelsk fra diablo2, og lærte meg også å skrive uten å se på tastaturet fra diablo2 Et pent spill på mange nivå for min del
Bloody Mess Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 For å være helt ærlig, wow har ødelagt for mange jeg kjenner.Ikke begynn med det, er så trist med folk som er artige å henge med som plutselig skal bruke resten av livet sitt på å levle flest mulig karakterer til level 60 eller what ever. 7300714[/snapback] Enig. Kunne faktisk ikke vært mer enig. Det er så jævla patetisk.
Vidar Busk Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 For å være helt ærlig, wow har ødelagt for mange jeg kjenner.Ikke begynn med det, er så trist med folk som er artige å henge med som plutselig skal bruke resten av livet sitt på å levle flest mulig karakterer til level 60 eller what ever. 7300714[/snapback] Enig. Kunne faktisk ikke vært mer enig. Det er så jævla patetisk. 7318064[/snapback] Jeg skammer meg over den tiden jeg spilte WoW hardcore.. Hadde besøk av 3 gode venner en gang, hva ble det til? De satt å så på meg spille en WoW instance i 3 timer..... Heldigvis har jeg sluttet, men vet om mange folk i nærheten her som er sånn desverre. De fleste er ikke klar over det, det er kanskje det verste?
Gunfreak Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 jeg prøvde wow, men det var ikke noe for meg, kom til lvl 35 med en rogue men så gadd jeg ikke mer. ser ikke hva som er så gøy. alt er liksom satt i stein, er du mage MÅ du lage char'n din slik, du må putte poengene dine der og der osv. er ikke noe persjonlig i det hele tatt
DaXoN Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Det er utrolig kjipt av dere å rakke ned på gutten bare fordi han har skrive vansker, alle forstår jo hva han spør om, svar seriøst på spørsmålet eller hold kjeft! On topic, jeg kan også anbefale Guild Wars, men det finnes også helt gratis spill som for eksempel Silkroad 7298406[/snapback] helt enig med første du sa :=)
DaXoN Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Sjokkernde for dere som spiller wow er det ikke? prøv det... det er jævli bra grafikk på det..sålenge du har skjermkort til å drive det... ellers får du kjøppt sånn addons som du setter foran skjermen din, slik at du får fin justert... 7315040[/snapback] Hmmm...Jeg skal spre ordet videre! Har hørt om Instancen "Real Life" men den skal visst være jævelig vanskelig! Ironisk nok vet jeg akkurat hva du mener, spilte WoW før! Var WoW Zombie! Jeg annbefaler det ikke! Go guildwars eller et annet "ikke Avhengihets" skapendes spill 7315065[/snapback] Ther is no REAL life its just somthing evil Aliance Say to spread ther evil over all the World i Wil not join REAL LIFE NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Vidar Busk Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Det er en raid instance, ikke prøv deg..for farlig! Og det er ingen afk knapp :'(
Toa Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 jeg prøvde wow, men det var ikke noe for meg, kom til lvl 35 med en rogue men så gadd jeg ikke mer. ser ikke hva som er så gøy. alt er liksom satt i stein, er du mage MÅ du lage char'n din slik, du må putte poengene dine der og der osv. er ikke noe persjonlig i det hele tatt 7322150[/snapback] Høres ut som meg det der. Kom til lvl 33 med en warrior. Gikk lei da jeg løpte rundt på noen sletter og drepte skilpadder. Har ikke spilt på 1.5 år. Blir aldri avhengig av den type spill. Heldigvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå