Gå til innhold

Vil spille wow men det er så dyrt, er bare 12 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

NWN kan spilles multiplayer online med opp til 64 spillere på en server. Men det er ikke et MMOG.

Guild Wars må kjøpes, men man trenger ikke å betale noen abonement etter først å ha kjøpt spillet.

Edit: Oi.. Så mange som kom meg i forkjøpet!.. o.O

Endret av SirGalrim
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterende at folk skal være så forbanna "wannabe lærer" på det her forumet, om dere misliker måten han skriver på, rapporter det og la en mod ta seg av det.

Anyway:

Guildwars er et bra alternativ ja, koster ikke mye å investere i og koster heller ingen ting i månden å spille. Dessverre har det da ikke samme elementene som WoW har, da Guildwars bygger mer på samarbeid og PvP enn WoW gjør.

Dog vil anbefale at du ikke legger deg til flekkings med WoW før du vet at du kan slutte av med det. Har mista noen kompiser til WoW, som endte opp med å sitte pal på rævva hele tiden og ikke ville være sosial for fem flate øre. T.o.m LAN partys gikk adundas fordi de bare spillet WoW. Skjønner egentlig ikke vitsen med å betale for å komme inn på et LAN når du likevell bare sitter med WoW hele tiden.

Uansett, det er ikke mange alternativene der ute for gode MMORPG spill som ikke lopper pengeboka. Med din lønning er jo Runescape et godt valg, da det koster ca 35 kr i månden, men siden du utelukker det selv så blir det ingen ting av det. Så da er vel valget klart, Guildwars :)

Skrevet
Dog vil anbefale at du ikke legger deg til flekkings med WoW før du vet at du kan slutte av med det. Har mista noen kompiser til WoW, som endte opp med å sitte pal på rævva hele tiden og ikke ville være sosial for fem flate øre. T.o.m LAN partys gikk adundas fordi de bare spillet WoW. Skjønner egentlig ikke vitsen med å betale for å komme inn på et LAN når du likevell bare sitter med WoW hele tiden.

7300857[/snapback]

Samme her, utrolig leit. :no:

Skrevet

Siden du ikke kan betale for WoW må jeg si guild wars er iallefall det beste gratis online spill, er kommet 2 oppgraderings pakker til det (tror det var 2)

Jeg har det selv, men spilte ikke mer enn 1 uke så gikk jeg tilbake til WoW som er mye bedre

Skrevet

Har fjernet noen poster til som klager på skriveferdighetene til trådstarter. Det er ikke ulovlig å skrive feil, skal man rette på noen, gjør det på en fornuftig måte. Og hold dere til saken.

Skrevet

Prøv Diablo 2... det hadde jeg det mye skøy med før... kanskje ikke helt i samme bane, men det er jo lvl system og greier så da er jo alt i orden.. også koster det vel ikke mer enn 100 spenn..

GLHF.. og prøv å ikke spill bort livet ditt...

Skrevet (endret)

Den må jeg flire av.

har du sett den [GODE] grafiket til diablo 2 har, har spillt det herregud det er et spill folk spillte for mange år siden!

Endret av espenh10
Skrevet

Å ja, det har ikke like bra grafikk som spill i dag, det er sikkert ikke fordi det kom i 2000, det må suge når det ikke har fet grafikk. Buhu.

Guild Wars synes jeg er et godt forslag. Eller Diablo 2, uten at jeg har prøvd det i mer enn 5 minutter.

Skrevet
Den må jeg flire av.

har du sett den [GODE] grafiket til diablo 2 har, har spillt det herregud det er et spill folk spillte for mange år siden!

7313883[/snapback]

Ja. At folk kunne spille noe så j***** dårlig for mange år siden! Hirrhirr. Enn at folk spilte MARIO på nintendo da! OMG! Gjør vel ikke spillet noe dårligere det vel. pffft.

Skrevet
Hva er det som er mer ødleggende med WoW enn noe annet MMORPG, da hele konseptet med sjangeren er å spille mest mulig for å bli best mulig.

7314688[/snapback]

Det er ingen andre MMORPG spill der ute som har skapt så store problemer i form av avhengihet som WoW har gjort. Ufattelig mange familier er blitt splittet grunnet WoW, forhold ødelagt og kjærester splittet fordi en av partene har spillet WoW opp til 16 timer om dagen.

Mener faktisk at noen har tatt sitt eget liv fordi de mistet noen items i WoW.

Det er nok dessverre ingen andre MMORPG der ute som har prestert det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...