Gå til innhold

Vil spille wow men det er så dyrt, er bare 12 år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

wow er dylr før en fatting man såm meg får bare 50 kr i uke lønn årker ikke bruke den til wow. kan noen si meg et spille som er gratis å man får lvl å sånt untat anacry online å tibia å runescape!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Søk på google: "Stavespillet".

7297868[/snapback]

Støttes. Eventuelt kan du søke på "Stavekontroll". Jeg er selv ikke mer enn fjorten år gammel, men jeg kan i det minste skrive. Dette er ikke for å være frekk mot deg, men det er veldig slitsomt og det tar bort "gleden" ved å lese noe når noen skriver som om denne "noen" ikke har gått på skole i det heletatt. Denne noen vi snakker om er deg. ;)

Hvis du leter etter ett billig spill som ikke har månedspris, men som da også ikke har ett skikkelig onlinealternativ fra singelplayeren kan du prøve deg på "Neverwinter Nights".

Billig og anbefales for alle.

Endret av PatrickM
Skrevet
Sier bare lol jeg kan skrive men skev akkurat med tromsø dialegkt eller kordan d skrives!

jeg kan skrive noe bare før å vise dere at jeg kan skrive:

Jeg gikk en tur på byen møtte en fin dame jeg sa hei.

så gikk jeg til elkjøp å kjøpte meg en ordbok.

så ble jeg trøt å gikk hjem.

7298315[/snapback]

Det var bedre, stå på :)

Da går vi videre med topicen og kutter ut skriveleifene... ;)

Sletter noen unødvendige poster.

Edit: edit

Skrevet

Det er utrolig kjipt av dere å rakke ned på gutten bare fordi han har skrive vansker, alle forstår jo hva han spør om, svar seriøst på spørsmålet eller hold kjeft!

On topic, jeg kan også anbefale Guild Wars, men det finnes også helt gratis spill som for eksempel Silkroad

Skrevet (endret)

Guild Wars vil jeg ikke anbefale, tror nok det er litt for "krevende" for en 12åring, faktisk mye rart å gjøre der, men det er gratis og kanskje gøy for deg, du kan jo prøve det.

Titanquest er å anbefale, faller garantert i smak, det er enkelt men det er ikke enkelt nok til at du blir kjedelig av det i første omgang.

Endret av Bruktbilen11
Skrevet

Be om Lønnshøyning til 100kr, synes du er gammel nok for det ;)

Skal du kjøpe MMORPG, kjøper du Wow, End of Story!

Ellers kan du laste ned Martial Heroes, hadde litt morro med det for noen mnd siden!

Skrevet

Har spurt men hun synes d e for mye jeg har 2 søsken d blir 300 i uken 1200 i månden d får vi bare ikke.

men uanset jeg kan spille wow men årker ikke betale så mye penger bare før å spille et spill jeg går på klubben å svømming av og til å da kan jeg ikke d!

Skrevet

For å være helt ærlig, wow har ødelagt for mange jeg kjenner.

Ikke begynn med det, er så trist med folk som er artige å henge med som plutselig skal bruke resten av livet sitt på å levle flest mulig karakterer til level 60 eller what ever.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...