Gå til innhold

Druid i Flight Form

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen andre en meg som syntes dette er helt patetisk?

Det at druid kan shapeshifte i combat til en hersens fugl er jo bare helt dumt. Om en druid ser at han kommer til å tape en kamp er det jo bare og feige seg med flight formen og fly vekk...

Blizzard burde tenke seg bedre om. Kanskje de burde gjøre det om til en spell som bare er brukbar i "out of combat"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så forskjellen fra nå med root og travelform blir...?

7281251[/snapback]

Altså, en druid som løper bort fra en med root på seg er jo ganske enkel å ta igjen. Men nå, med både root og "ugle" blir det umulig uten flyve mount og ta druids.

Skrevet

Det blir spennende å se hvordan de løser dette ja. Nå er det vel ikke mange level hvor druids har flight form mens andre ikke har det, så jeg tror et større problem kan være at en druid i travel form fremdeles kan angripes og drepes, mens det vel kan bli vanskelig å gjøre skade på dem når begge er høyt oppe i luften.

Et artig scenario: En druid og en mage sloss, druid går i flight form og stikker av. Mage mounter sin fugl og finner druiden igjen høyt oppe. Magen dismounter og kjører en PoM + sheep. Druiden faller til bakken som en sau og knuses mot klippene :)

Skrevet
Det blir spennende å se hvordan de løser dette ja. Nå er det vel ikke mange level hvor druids har flight form mens andre ikke har det, så jeg tror et større problem kan være at en druid i travel form fremdeles kan angripes og drepes, mens det vel kan bli vanskelig å gjøre skade på dem når begge er høyt oppe i luften.

Et artig scenario: En druid og en mage sloss, druid går i flight form og stikker av. Mage mounter sin fugl og finner druiden igjen høyt oppe. Magen dismounter og kjører en PoM + sheep. Druiden faller til bakken som en sau og knuses mot klippene :)

7281294[/snapback]

Har tenkt på det selv, men blir vel fiksa så det ikke går ann -.-

Film btw:

http://www.youtube.com/watch?v=0DBTXkIYfug...related&search=

Skrevet

Så forskjellen fra nå med root og travelform blir...?

7281251[/snapback]

Altså, en druid som løper bort fra en med root på seg er jo ganske enkel å ta igjen. Men nå, med både root og "ugle" blir det umulig uten flyve mount og ta druids.

7281264[/snapback]

Du syns det er enkelt å ta igjen en druid som stikker av?

Jeg har 0 problemer med å stikke av fra hvem som helst slik det er idag. Ingen har verktøyet for å ta igjen meg i travelform, og har de roots på seg kan de jo bare glemme det. At du sier det er enkelt får meg bare til å tro at du aldri har møtt en druid.

Det er umulig å ta meg igjen nå, hva forskjell blir det om jeg kan fly til værs?

Må nok nerfe mages, de kan sheepe og stikke av. Nei huff og huff så feigt.

Skrevet

7281294[/snapback]

Polymorphe en druid i forms? Holy crap, du burde nesten lage deg en mage eller druid for å se hvordan det fungerer.

Skrevet

7281294[/snapback]

Shapeshift breaker da sheep? Så druiden kan da bare fyre opp en ny flighform og fly lykkelig av sted, no harm done. Mens mage derimot må ta i bruk en av de fine fjærene sine, og han han ikke en av de, dør nok han ganske lett :)

Skrevet

Tenkte meg ikke om. Tenkte som en vanlig mount. :blush:

Får si: Mage unmounter, PoM + sheep på en annen på flygemount da... :)

Skrevet (endret)

At enklete klasser klarer å stikke av fra en kamp ser ikke jeg på som noe problem i det hele tatt. Dem får null ekstra honor for den fordelen. Og da gjenstår det bare at den som prøvde å ganke han som stikker av blir lei seg og såret. Og det gir jeg en god faen i.

Endret av gamer73
Skrevet
At enklete klasser klarer å stikke av fra en kamp ser ikke jeg på som noe problem i det hele tatt.  Dem får null ekstra honor for den fordelen. Og da gjenstår det bare at den som prøvde å ganke han som stikker av blir lei seg og såret. Og det gir jeg en god faen i.

7281452[/snapback]

Hva om druiden stopper utenfor range, topper helse og mana, mens den andre klassen ikke kan dette utenom bandage og eat, og kommer tilbake?

Og igjen?

At man stikker av i travelform betyr ikke at man ikke bruker dette som en taktikk for å slite ut fienden og lar dem bruke cooldownsa dems.

Skrevet
Hva om druiden stopper utenfor range, topper helse og mana, mens den andre klassen ikke kan dette utenom bandage og eat, og kommer tilbake?

Og igjen?

At man stikker av i travelform betyr ikke at man ikke bruker dette som en taktikk for å slite ut fienden og lar dem bruke cooldownsa dems.

Vil tro det er svært få spillere som orker en slik tidkrevende og tungvint taktikk for 1 enkelt HK:) Og når druiden først flykter så har den som han kjempet mot like stor sjanse til å komme seg unna. En druid har en fordel når det gjelder å komme seg unna, ikke en fordel på å ta igjen andre spillere. Samme gleder jo forsåvidt mage.

Skrevet (endret)

Og igjen?

Vil tro det er svært få spillere som orker en slik tidkrevende og tungvint taktikk for 1 enkelt HK:) Og når druiden først flykter så har den som han kjempet mot like stor sjanse til å komme seg unna. En druid har en fordel når det gjelder å komme seg unna, ikke en fordel på å ta igjen andre spillere. Samme gleder jo forsåvidt mage.

7281600[/snapback]

Jeg som resto druid gjør dette hele tiden for å drepe noen. Litt krevende også, så du får følelsen av at du eide noen.

PcT:

Delvis feil. Om de faktisk lot den være bare brukandes uten å være out of combat skal jeg ikke si 100%, men det er ikke casttime på den.

Endret av Superslask
Skrevet (endret)
Du må være out of combat for å kaste den, og det er en 3sec cast.

Whine når du vet, ikke whine når du ikke vet.

7281610[/snapback]

Flight Form er kun out of combat, men den er fortsatt instant cast.

EDIT: Backer opp med et ferskt screenshot jeg.

post-29232-1163500971_thumb.jpg

Endret av eMPea
Skrevet
uansett om du kjørte PoM + Polymorph så ville ikke sauen bli knust mut bakken :p

en polymorpha person faller med redusert hastighet

7281707[/snapback]

Urk! PoM + poly + fireblast da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...