Gå til innhold

"The simpsons movie" - mens vi venter..


Aalton

Hva forventer du av denne filmen?  

442 stemmer

  1. 1. Hva forventer du av denne filmen?

    • Veldig mye
      316
    • Ikke så mye
      62
    • Har ingen forventninger
      49
    • Har ikke sett på simpsons
      10
    • Hva er "the simpsons" ?
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sett den nå. Utrolig morsom. :wee:

9156462[/snapback]

Simpsons har fått meg til å le høyt mange ganger. I filmen trakk jeg på smilebåndet to-tre-fire ganger. Men filmen i seg selv var helt grei. Den ville fått 6+/10 av meg. South Park- og Family Guy-filmene ble utrolig mye mer morsomme, særlig South Park. :)
Lenke til kommentar
Sett den nå. Utrolig morsom. :wee:

 

Men, hva var det som skjedde i rulleteksten etter at Mr. Burns og Smithers snakket? Måtte rekke en buss...

9156462[/snapback]

 

Spoiler:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hva som skjer er at Lisa snakker om at hun må bli igjen for å se at ingen dyr ble skadet under filmingen av denne filmen, etterpå når de reiser deg for å gå begynner Maggie å peke på rulleteksten og Lisa sier "Oh, Maggie wants to say something", Marge: "Oh, her first word!". Så tar Maggie ut smokken og sier "Sequel?" (eller oppfølger) før de "forlater" kinosalen.

 

Genial film!

Elsket alle de utrolig morsomme replikkene og kommentarene de tok med som de aldri kunne ha vist på TV.

Lenke til kommentar

Fy faen så nice film!!

 

 

 

Pluss, det var ei deilig dame som satt ved siden av meg :D

 

 

 

Spoiler, spoiler, spoiler:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Morsomt når den strømkrisen kom, så trengte de strøm, og det var bare Mr. Burns som hadde strøm igjen, så sa Apu til Mr. Burns at han skulle følge hjertet sitt, så slapp han ut hundene :D

 

DET var morsomt det :D

Lenke til kommentar

9156757[/snapback]

 

Eg avslørte jo ingenting....

9157406[/snapback]

Nja.. Uansett, ingenting er for lite til å puttes i en spoilertag :p

 

Tilbake fra filmen nå.. Helt grei egentlig.. Terninkast 4.. Litt skuffende nå jeg tenker meg om :p

 

Jeg ga filmen kraftig minus fordi den ble for dramatisk for min smak. Savnet "dagdriveriet" og de karakterdrevne plottene fra sesong 4-8.. Men de hadde jeg egentlig ikke forventet heller, men jeg savnet dem. Akkurat slik jeg gjør når jeg ser på sesong 18 av Simpsons.

 

Edit: Men det er helt klart at den første halvtimen av filmen var best. Etter det ble det for dramatisk for min smak. Men den ligger tre mil før Family Guy-"filmen" og på ca. lik linje med South Park, Bigger, Longer & Uncut (som hadde alt for mye musikk etter min mening).

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...