Gå til innhold

"The simpsons movie" - mens vi venter..


Aalton

Hva forventer du av denne filmen?  

442 stemmer

  1. 1. Hva forventer du av denne filmen?

    • Veldig mye
      316
    • Ikke så mye
      62
    • Har ingen forventninger
      49
    • Har ikke sett på simpsons
      10
    • Hva er "the simpsons" ?
      5


Anbefalte innlegg

The greatest movie ever.

 

"Spider-pig, spider-pig, does whatever a spider-pig does. Can he swing from a web? No he can't, 'cause he is a spider-pig." Genialt, utsøkt, terningkast 6.

 

Jeg lo høyest i salen av alle. Tror jeg så 2 (!) stykker som så Harry Potter, kinoen var smekkfull av elleville Simpsons fan. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den spider pig-saken synes jeg er overvurdert. Til og med dumme Homer ville ikke gjort noe så teit før de siste sesongene. For å nevne det, synes jeg ikke de to siste sesongene har vært så ufattelig morsomme. Jeg ville også ha gjettet på at om Homer fikk den grisen i en av de tidligere sesongene, hadde han gjort den feit for å kunne spise den eller noe slikt. Jeg savnet også slemme-Bart - han ble litt for snill i filmen. Og Homer gjorde mer teite, enn dumme ting. Det jeg husker godt, som jeg synes var veldig artig, var når han satte ut Sop-skiltet! :)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Morsomt når den strømkrisen kom, så trengte de strøm, og det var bare Mr. Burns som hadde strøm igjen, så sa Apu til Mr. Burns at han skulle følge hjertet sitt, så slapp han ut hundene :D

9157932[/snapback]

Vel,
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
det skjønte jeg ikke helt at de fikk til. Som vist like før lå nemlig Burns sitt hus på utsida av kuppelen, så vidt jeg husker...
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Morsomt når den strømkrisen kom, så trengte de strøm, og det var bare Mr. Burns som hadde strøm igjen, så sa Apu til Mr. Burns at han skulle følge hjertet sitt, så slapp han ut hundene :D

9157932[/snapback]

Vel,
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
det skjønte jeg ikke helt at de fikk til. Som vist like før lå nemlig Burns sitt hus på utsida av kuppelen, så vidt jeg husker...

9159844[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei, jeg tror ikke det, jeg tror det var bare slik at den lå på en topp inni kuppelen..
Lenke til kommentar
Viktig tips til alle som skal se den (igjen)!

 

Se hele rulleteksten, ikke går fra kinosalen før teppet går igjen. På kinoen i Moss var det bare jeg og 4 venner av meg som så slutten, og masse gøy alle andre gikk glipp av.

9162070[/snapback]

 

 

Var det noe mer etter at Maggie sa "Sequel"?

Der jeg så den, var vi kun fire personer som så så langt ut i rulleteksten.

De som jobbet der hadde allerede begynt å rydde salen da....

 

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Synes Bart turned to the Flander's side of the force litt vel fort.. Var liksom ikke noe mer enn at Homer ikke tok skylden for skateboard-saken som gjorde at han begynte å være med FLanders. Bart har da tatt verre ting fra Homer enn dette før!

 

Synes også at det ble litt for lite av de klassiske Simpsons-karakterene.. Var liksom to sekunder innom Lenny og Carl, litt innom Moe.. Osv. Vet de ikke kan få inn alt jeg vil ha, selvsagt, men det er et spørsmål om prioriteringer ;)

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Siste gang jeg gidder å dra på premieren 00:01 på natta. Hadde kanskje håpet å se noen gulkledde, men neida. Halvparten gikk jo før halve rulleteksta var ferdig også. Dårlige greier.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Men filmen var morsom den, synes dog det var for lite av alle andre i byen og for mye Homer(ikke alltid en bra ting). I tillegg var storyen nokså tynn, men man kunne kanskje ikke forvente annet av en sånn film?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...