Gå til innhold

Hva velger du? (Uke 52)

WheelMan

Hva velger du? (Uke 52)  

124 stemmer

1. 1. Julegaver

• 1. Harde pakker
      76
    • 2. Myke pakker
      10
    • 3. Konvolutter
      38

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vanlig gran på meg. :)

Meg også. Ja, det drysser, men det får meg i julestemmning. Det er det vi alltid har hatt og det er det vi alltid skal ha. Det nytter ikke kritisere andre på grunn av hvilket tre de liker best. Det er akkurat som å kritisere andre på grunn av hvilken religion de tilhører.

Word.

Får meg i julestemmning, og har alltid hatt det her hjemme :)

Stemte vanlig gran

Skrevet

Det er jo edelgran som er tingen da. Drysser mindre ergo mindre jobb med å plukke opp alle barnålene. Treet ser mye mer fyldigere ut. Mangre grantrær ser rett og slett ut som om de har blitt sulteforet det siste året.

Skrevet

Om det ryr mye eller lite spiller egentlig ikke så stor rolle for meg. Det må kostes og støvsuges uansett hvilket tre man velger. Om det ligger 200 gram barnåler eller 50 gram barnåler på feiebrettet er ganske likegyldig.

Skrevet
200 gram barnåler - da begynner vi vel å snakke seriøs dryssing, eller? :)

Jeg har ikke peiling på hvor mye de kan drysse så jeg tok bare et tall ut fra lufta.

La oss si 20 vs. 5 gram hvis det høres bedre ut.

Skrevet
200 gram barnåler - da begynner vi vel å snakke seriøs dryssing, eller? :)

Jeg har ikke peiling på hvor mye de kan drysse så jeg tok bare et tall ut fra lufta.

Hehe, skjønte egentlig det. Jeg har ikke bedre peiling selv heller. Bare noe som falt meg inn, at 200 gram kanskje kunne være en vesentlig mengde ... Poenget ditt ser jeg uansett. :)

Skrevet
Lurer på om det er noen trender ut i fra hvor folk bor på dette jeg :hmm:

Tviler på det. Vi kjøper edelgran, mens jeg kjener flere fra denne plassen som kjøper vanlig gran. Tror det har med tradisjoner og gjøre. Bestefar har alltid kjøpt edelgran, pappa har alltid kjøpt edelgran osv.

Skrevet (endret)

Personlig elsker jeg lyden av barnåler som suges inn gjennom røret på støvsugeren. :cool:

Så jo mer jo bedre.

Endret av Kaggen
Skrevet

Jeg tror faktisk 200 gram ikke er så langt unna sannheten. Det drysser seriøst sånn ut i januar.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
En spiseskje glyserol i vannet hver gang du etterfyller juletrefoten skal visst også være bra saker mot dryssing.

Det fungerer også å spraye treet med hårspray (Så det på Mythbusters)

Skrevet

Kunne egentlig lagt til plastik med som eit alternativ... :hmm:

En spiseskje glyserol i vannet hver gang du etterfyller juletrefoten skal visst også være bra saker mot dryssing.

Det fungerer også å spraye treet med hårspray (Så det på Mythbusters)

Dette gjer det også meir brannfarlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...