Gå til innhold

Video Capture med NV-GS500 Problemer


Anbefalte innlegg

1.

Kjøpte NV-GS500 for en stund tilbake og har prøvd mye fram og tilbake men for ikke capturing av video helt til å fungere! Kvaliteten er grei nok men det blir mye streker/no all av flimmering men ikke helt tror jeg. Strekene er når kamera beveges fra side til side eller lignende. Har prøvd flere programmer men ser ikke ut som jeg for det til å fungere. Eller er kanskje det er vanlig?

 

 

2.

Når jeg renderer en film ut fra programer blir det ikke widescreen uansett hvor mye jeg prøver, Men hvis jeg setter at aspect ration er 4:3 og ikke tar stretch to fit blir det riktig.

 

Noen ideer?

 

Takk :D

 

La til et bilde for å vise eksempel!

post-71003-1163425993_thumb.jpg

Endret av TheOne220
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med streaming, meiner du eksportering/lagring til ny fil i mindre storleik, eigna for internett? Alle tre du har nemnt skal fungere heilt fint til det, so det er ikkje programma det er noko gale med.

 

I Moviemaker må du kanskje ha spesifisert at prosjektet skal vere 16:9. Det gjer du under Tools --> Options --> Advanced. Vel PAL (om det ikkje er valgt) og 16:9. Når du so lagrer filmen (File --> Save movie file) vel å lagre til Min datamaskin, og trykk for "Show more choices". Hak av for "Other settings" og vel t.d. "Video for broadband (512 kbps)". Vert kvaliteten for dårleg, prøv med ein mal med høgare bitrate. Har du ein maksstorleik, fungerer sikkert valet for "Best fit to file size" fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...