IceBlock Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Bare lurer på om det er mange av dere som spiller MMORPG EVE Online? Jeg har spilt dette spillet selv i over tre år nå. For de som ikke vet noe ting om EVE, så foregår spillet på en server, så ingen sharding, og har den beste pvp'en i et spill noensinne. Er mye mer hardcore enn World of WarCraft for å si det sånn. For de som ikke spiller det så kan du se her for informasjon http://www.eve-online.com eller ta en titt på en av trailerene http://myeve.eve-online.com/download/video...ownload&vid=144. Hvis du syntes dette ser bra ut så er det bare å spørre meg så skal jeg hjelpe dere med starten, og hvis det er noen allerede som spiller så fortell hva ingame navnet ditt er. Endret 13. november 2006 av IceBlock Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Det har vært noen tråder om det tidligere, med noe info om hva det handler om. Spiller selv EVE og synes det er helt greit, selv om det er noe som mangler Lenke til kommentar
IceBlock Skrevet 14. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Hva heter du ingame da? Lenke til kommentar
Ozzy Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Spiller eve, dog ikke så altfor mye utenom helgene. Oppholder meg i 0.0, medlem av Four Rings. Har 2 accs, en main som er miner/industrialist og en alt som spesialiserer seg på combat. 1. Daquem Wavingmoon 2. Timidus Xiphias Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Blir lite tid til EVE nå som eksamenstid nærmer seg, men har spilt i rundt 11 måneder og heter Uncarian Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Spiller ikke så mye atm, men er da innlogga hver dag Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 fortsatt liv her? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Mest for å trene skills, heller ganske lite Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Eve er genialt, men etterhvert blir det litt kjedelig å bare kjøre missions eller mine i high sec. Men å være medlem av en 0.0 allianse krever altfor mye tid som jeg ikke har, samt en disiplin jeg ikke orker. Likevel hender det jeg logger en tur innom har 2 kontoer, en battleship caldari, og en AF/INT specca amar (ja jeg vet de stinker men lasere er det kuleste våpnet in game:) ) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 er i et corporation. vi trenger fleire folk. vi skal snart bygge Station. kun norske medlemmer. ta kontakt ved interesse =) ta gjerne kontakt ingame. heiter Woundheir Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 Er det mulig å prøve det på noen måte, eller må det betales for? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 det er 14 dager trial på sidene deres, bare å laste ned Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 14 dagers trial =) kan laste ned på websia deira Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2007 eg kan alltids hjelpe til med start kapital. evt arve mining bargen min, mot at eg får resurser, når eg går opp eit nivå =) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Fant ikke noen annen tråd om Eve, så gjenoppliver denne Kan noen forklare meg forskjellen på forskjellige Missile Launchers av samme type? Er det kun power/cpu-forbruk og rate of fire som skiller? Ble litt skuffa når jeg oppgraderte fra 10k launchers til 200k launchers... Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Fant ikke noen annen tråd om Eve, så gjenoppliver denne Kan noen forklare meg forskjellen på forskjellige Missile Launchers av samme type? Er det kun power/cpu-forbruk og rate of fire som skiller? Ble litt skuffa når jeg oppgraderte fra 10k launchers til 200k launchers... 8364707[/snapback] Ja, stort sett. Rate of fire er noe av det viktigste for mange, men også viktig at det passer på skipet. (alle øvre slots + andre moduler) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 er lite økning i fra launcher til 10.000 til en på 200.000. men sånn er det på alle andre også innenfor samme klasse.. du får heller få deg kraftigere ship og launcher =) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Var litt stort hopp fra beste frigaten med billige launchers og missiles, til neste skip med bedre våpen, og virket ikke som damagen ble så veldig mye bedre heller. Får vel spare opp til en cruiser Edit: Har det noe særlig å si hvilken rase du er, bortsett fra litt variasjoner i attributes? Skal starte sammen med noen venner, burde vi være samme rase? Endret 12. april 2007 av E-Ton Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Var litt stort hopp fra beste frigaten med billige launchers og missiles, til neste skip med bedre våpen, og virket ikke som damagen ble så veldig mye bedre heller. Får vel spare opp til en cruiser Edit: Har det noe særlig å si hvilken rase du er, bortsett fra litt variasjoner i attributes? Skal starte sammen med noen venner, burde vi være samme rase? 8368171[/snapback] er STOR forskjell fra frigat til cruiser:P rase har endel å sei for kva du skal trene, f.eks Gallente er armor tankers. dvs dei er best med å ta støten på Armor, og endel ships er Drone spesialiserte. Gallente Cruisern Vexor tar dei fleste andre cruisers i PVP, 75m3 Drone space, putte i f.eks 5x Hammerhead I, og bruke 2 Medium Nosferatu, kombinert med litt weapons, så har du VELDIG fin damage, samt muligheten til å reparere deg kjapt =) Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 Finnes det en gratis trial?? JEg er litt keen på å prøve spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå